Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #1 Del Skrevet 16. oktober 2003 flere dager nå har jeg våknet med tett øre, og det samme hver gang! det virker som om når jeg ligger på den siden så tetter det seh,. for å åpne det igjen, så må jeg dunke, eller rett og sltt slå enkelt noen gange rpå øret. det er like tett slik som ved en forkjølelse. lurer på hva dette skyldes... kan dt skyldes at jeg engang dyttet ørevoks inn i øret med en qtips..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 16. oktober 2003 #2 Del Skrevet 16. oktober 2003 Gjør det vondt på noe vis? Jeg hadde det sånn for en stund da jeg ble tett i det ene øret. Jeg hadde en "nesten-ørebetennelse" for å si det sånn. Det gjorde litt vondt, og var ubehagelig. Men jeg vet ikke hva du har jeg. Du kan jo gå til legen i morgen og få det sjekket da. Eller skylde ørene med Revaxør, fås på apoteket. Håper det går vekk til slutt da og at du slipper å bli plaget mer med det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #3 Del Skrevet 16. oktober 2003 nei det er det som er rart det gjør ikke vondt på noen som helst måte..kun ubehagelig når det er tett! hm.... er jo ikke syk ellers heller.. hadde jeg hatt en forkjølelse ved siden av hadde det kanskje vært grunnen..mystisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #4 Del Skrevet 16. oktober 2003 Skal være litt forsiktig med å dunke for hardt på ørene, så du ikke sprenger trommehinnen. Et lite tips kan jo være å utligne trykket ved å holde deg for nesen å blåse forsiktig. Det kan kan hjelpe litt vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå