Gå til innhold

Hvordan vokse ut øyenbryn?

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har nappet brynene mine siden jeg var... 13? Nå er jeg 16, og har lyst til å la de vokse slik at de kan bli tykkere så det blir lettere å få en fin fasong på de. Men er det håp? Kan jeg ha drept hårsekkene mine helt fullstendig etter 3 år med napping på samme område hele tiden?

Hvis det er noen her som har vokset ut brynene, så skriv om det her =) Hvor lang tid det tok, om dere gjorde noe spesielt med brynene, hvordan dere dekket de stygge brynene under vokseprosessen osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nappet brynene mine siden jeg var... 13? Nå er jeg 16, og har lyst til å la de vokse slik at de kan bli tykkere så det blir lettere å få en fin fasong på de. Men er det håp? Kan jeg ha drept hårsekkene mine helt fullstendig etter 3 år med napping på samme område hele tiden?

Hvis det er noen her som har vokset ut brynene, så skriv om det her =) Hvor lang tid det tok, om dere gjorde noe spesielt med brynene, hvordan dere dekket de stygge brynene under vokseprosessen osv.

Hehe, tror vi er flere som har gått i den fella..

Mine vokste heldigvis ut igjen, men det tok lang tid. Om de vokser ut for deg også, er det veldig vanskelig å si. Du får bare krysse fingrene :)

Hva angår å dekke dem mens de vokser - jeg skal fortelle deg en ting: øyenbrynene mine så ikke særlig fine ut i den perioden. Fant ingen måte å dekke de på heller, uten at det virket enda dummere :( Så du får bare tåle det en liten periode, og trøste deg selv med at det blir bedre :D

Det er min erfaring :) Lykke til =)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Takk : D

Har fra naturens side veldig tykke og mørke øyenbryn, så håper det ordner seg etter litt tålmodighet...

Skrevet

Jeg har ikke nappet på 4 år, ennå er de langt fra så tykke de en gang var. Tviler på mine noensinne blir normale igjen men fingrene krysset for deg ts.

Skrevet

Takk : D

Har fra naturens side veldig tykke og mørke øyenbryn, så håper det ordner seg etter litt tålmodighet...

Da er vi to. Da tror jeg muligens du har større sjanser ;)

Jeg tror det vil ordne seg, men du må, som du selv påpeker, bare ha tålmodighet :)

Skrevet

Eg hadde tynnere augebryn før, men mine kom berre attende då eg lot pinsetten liggje. Prøv ein månad utan dusj og slikt som eg gjorde, så skal du sjå dei tyt ut så fine og tjukke så.

Skrevet (endret)

Jeg har et tips jeg brukte den lipocils som skal få vippene til å vokse, på brynene egentlig bare for å forme dem.Nå merker jeg at de har blitt mye tykkere og tettere så du kan prøve det hehehe:)

Endret av CafeLatte
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg har et tips jeg brukte den lipocils som skal få vippene til å vokse, på brynene egentlig bare for å forme dem.Nå merker jeg at de har blitt mye tykkere og tettere så du kan prøve det hehehe:)

Lipocils? Hvor får man kjøpt den? : )

Skrevet

Lipocils? Hvor får man kjøpt den? : )

Estetique selger det også for 250 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...