AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 noen som har tips om en rensemaske? kan for øyeblikket ikke bruke noe med glycolic...
Yasi Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Decléor har et fint dyprensprodukt som heter Decléor Deep cleanser Personlig er jeg veldig fornøyd med produktet =)
Lykkelitenen Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Sensilis har en nydelig rensemaske med hvir leire og peelingkorn i. Da bare bruker du denne to ganger u uken og dropper skrubb. Masser inn, la tørke, fukt med vann, masser og skyll. Huden blir silkemyk! Veldig fin til normal og uren hud som trenger en god dyprens i ny og ne
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Sensilis har en nydelig rensemaske med hvir leire og peelingkorn i. Da bare bruker du denne to ganger u uken og dropper skrubb. Masser inn, la tørke, fukt med vann, masser og skyll. Huden blir silkemyk! Veldig fin til normal og uren hud som trenger en god dyprens i ny og ne min hud er veldig sensitiv og får sammenbrudd om eg bruker noe fra Vita.. Av erfaring..
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Ren hvit leire i pulverform, blandet ut med aloe vera eller opprevet agurk.
Lykkelitenen Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 OK, da må du jo være forsiktig (Selv om sensilis er laget for sensitiv hud og ikke kan sammenlignes med resten de fører...) Men har du prøvd Matis? De er jo et alternativ for sensitiv hud?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #7 Skrevet 15. desember 2010 OK, da må du jo være forsiktig (Selv om sensilis er laget for sensitiv hud og ikke kan sammenlignes med resten de fører...) Men har du prøvd Matis? De er jo et alternativ for sensitiv hud? Matis Reponse Delicate er serien jeg sverger til daglig. Der har jeg den face care mask. den har en peelingeffekt som jeg for øyeblikket må unngå, på lik linje som glysyren... (dette er grunnet en behandlig som jeg for tiden gjennomgår)
Lykkelitenen Skrevet 15. desember 2010 #8 Skrevet 15. desember 2010 Aha, da blir det litt klarere Men ren leire, enten hvit eller rød kan jo være et alternativ. Dette får man hos helsekostbutikker.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #9 Skrevet 15. desember 2010 Aha, da blir det litt klarere Men ren leire, enten hvit eller rød kan jo være et alternativ. Dette får man hos helsekostbutikker. Det skal jeg prøve! Takker for råd!
Gjest Heidila Skrevet 15. desember 2010 #10 Skrevet 15. desember 2010 Jeg liker clinique deep cleansing emergency mask og beaute pacifiqe sin leiremaske Disse to er de jeg har brukt lengst av alle jeg har prøvd og vært veldig fornøyd
sophiaM Skrevet 15. desember 2010 #11 Skrevet 15. desember 2010 REN Multi-mineral poreminimalizing Detox Mask. Fin for å lukke porene også
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #12 Skrevet 15. desember 2010 Jeg liker clinique deep cleansing emergency mask og beaute pacifiqe sin leiremaske Disse to er de jeg har brukt lengst av alle jeg har prøvd og vært veldig fornøyd Clinique passer ikke for sensitiv hud. dette tørker ut huden og resultatet er myye verre hud!
M_C Skrevet 15. desember 2010 #13 Skrevet 15. desember 2010 Vet ikke helt hvilke stoffer denne inneholder, men jeg syntes ihvertfall den er overraskende god. Den er fra H&M og er rosa. Mener det skal være en form for grapefrukt elle noe i den. Den er av typen peel off. Har lenge hele tiden slitt med litt uren hud, men syntes denne er ganske god og så for en billig penge!
Lilandry Skrevet 15. desember 2010 #14 Skrevet 15. desember 2010 Grønnleire er en dyptrensende maske. Den finnes enten ferdig blandet, eller så kan en kjøpe en pose med pulver og blande selv. Pulveret varer i en evighet og fåes kjøpt på helsekost butikker! Leiren trekker seg virkelig til, så en god fuktighetskrem må på rett etterpå. Og bør absolutt ikkje gjentas for ofte, kanskje bedre å bruke den på t- sonen eller der huden blir fortest blank.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #15 Skrevet 15. desember 2010 Grønn leire er ikke lurt å bruke på sensitiv hud.
Gjest Heidila Skrevet 16. desember 2010 #16 Skrevet 16. desember 2010 Clinique passer ikke for sensitiv hud. dette tørker ut huden og resultatet er myye verre hud! det vet jeg ingenting om,jeg har ikke sensitiv hud,men den funket for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå