Gå til innhold

Blir gal. Kan dere se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært med en mann i 4 uker ca. For et par dager siden sa han at han var gutten min/kjæresten min. Han er litt tøff utad, men veldig myk også. Jeg sliter litt med å takle den harde siden. Han er veldig direkte og ærlig som er både positivt og negativt.

Men til saken. Han hadde siste eksamen igår og ringte meg når han var ferdig tidlig på dagen. De skulle ha eksamensfest på kvelden. Han lovde å ringe meg seinere. Tlf samtalen ble en gang brutt og han sa at dersom jeg ikke hørte noe fra han så måtte jeg ikke få angst. Jeg sa med ironisk tone at det er vel noe du sier itilfelle du blir for full og glemmer meg. Han bare lo.

Jeg har ikke hørt et ord fra han siden. Jeg mener at han kunne lånt en tlf. og enten ringt meg eller sendt meg en meld. Jeg er ikke vant til dette, selv om han prøver å overbevise meg at uansett er det kun meg han tenker på og vil ha.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere på dette. Noen som har tips til hva jeg skal si til han eller gjøre?

Jeg kjenner dette stresser meg litt og siden han gjør slike ting allerede etter 1 mnd når vi er nyforelsket så tenker jeg at dette kan bli et problem. Jeg trenger stablitet og synst dette er direkte ubehagelig. Jeg mener ikke at han skal sende en haug med meldinger og skjønner godt at han var opptatt, men alikevel. Han sa tidligere at jeg måtte forvente meg å få masse meldinger når han var på fest.

Dette skjedde sist han skulle ut også, men da ringte han meg til slutt i 2 tiden på natten og vi fikk snakket om det.

Jeg vil ikke være en sur og bitter kjærring, men vil at han skal forstå at jeg ikke synst dette er noe særlig gøy. Jeg kjenner jeg blir lei meg og trist og kan ikke helt skjønne det :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror dessverre ikke at jeg kommer til å si det du helst vil høre nå.

Akkurat nå er du på vei til å bli sjalu og eiesjuk. Dette gjør deg veldig sårbar, i den forstand: Han gjør dette så tidlig i forholdet. Han sendte ikke mld eller ringte fra en annen telefon.

Også legger du deg ned såret og ønsker forståelse, mens du egentlig bare er sårbar for situasjonen fordi du er usikker og sjalu.

Du må ikke flippe som en duracell!

1) Han har hatt eksamen

2) Han var på klassefest!

3) På klassefester er man opptatt med å feire at eksamen er over, det er juleferie og hele klassen er samlet for å slappe av og ha det gøy - ikke snakke i telefonen med dama.

Er du i stand til å ta deg sammen? Hvis ikke, oppsøk hjelp.

Skrevet

Signerer AB her.

I tillegg så går han ikke rundt å husker telefonnummer. Jeg kan knapt mitt eget mobilnummer.

Skrevet

Jeg tror dessverre ikke at jeg kommer til å si det du helst vil høre nå.

Akkurat nå er du på vei til å bli sjalu og eiesjuk. Dette gjør deg veldig sårbar, i den forstand: Han gjør dette så tidlig i forholdet. Han sendte ikke mld eller ringte fra en annen telefon.

Også legger du deg ned såret og ønsker forståelse, mens du egentlig bare er sårbar for situasjonen fordi du er usikker og sjalu.

Du må ikke flippe som en duracell!

1) Han har hatt eksamen

2) Han var på klassefest!

3) På klassefester er man opptatt med å feire at eksamen er over, det er juleferie og hele klassen er samlet for å slappe av og ha det gøy - ikke snakke i telefonen med dama.

Er du i stand til å ta deg sammen? Hvis ikke, oppsøk hjelp.

Takk for svar. Ja jeg er nok litt ekstra sårbar siden jeg er et brennt barn og usikkerheten er jo typisk i starten av et forhold. Jeg skjønner somsagt veldig godt at han hadde nok med seg selv igår. Bare uvant situasjon for meg og spes siden han sa at han skulle gi meg en lyd iløpet av kvelden. Jeg har enda ikke hørt noe fra han. Regner med han gir lyd fra seg når han er oppe å går. Jeg skal ta meg sammen og like greit å bli vant til det nå. Jeg er vant til helt andre ting. Ikke at jeg må vite hva han driver med til en hver tid. Jeg bare synst det er veldig rart og uvant. Men mennesker er forskjellige. Han tenker nok like mye på meg selv om han ikke er typen som ringer/sender meld. Han kan jo navnet mitt så hadde ikke vært problemer å få ta i det om han ville.

Jeg jobber med meg selv om min egen selvsikkerhet. Tar nok litt tid før jeg klarer slappe helt av igjen, men satser på det går fint.

Skrevet

Når jeg leser sånt som det skjønner jeg hvorfor jeg ikke vil bli singel igjen. All den usikkerheten! Til og med ETTER at dere har blitt sammen.

Tror typen min er one of a kind, for han ville nok aldri gjort noe som det der! Jeg tror jeg hadde blitt bekymra!

MEN skal jeg snu det den andre veien, så har jeg faktisk gjort det mot kjæresten min! Og det lå faktisk ikke no vondt i det. Man er bare full og glad, og glemmer alt annet når man har det gøy. Du får bli med han ut neste gang :yvonne:

Skrevet

Når jeg leser sånt som det skjønner jeg hvorfor jeg ikke vil bli singel igjen. All den usikkerheten! Til og med ETTER at dere har blitt sammen.

Tror typen min er one of a kind, for han ville nok aldri gjort noe som det der! Jeg tror jeg hadde blitt bekymra!

MEN skal jeg snu det den andre veien, så har jeg faktisk gjort det mot kjæresten min! Og det lå faktisk ikke no vondt i det. Man er bare full og glad, og glemmer alt annet når man har det gøy. Du får bli med han ut neste gang :yvonne:

Jeg er ikke vant til det heller. Vi har kun vært sammen 4 uker og jeg hater usikkerheten. Mest pga han har to så vidt forskjellige personligheter. Men han er litt spesiell og har sagt til meg at uansett så er det kun meg for han. Jeg hadde aldri unngått å gitt lyd fra meg på over 1 døgn, men somsagt vi er alle forskjellige. Prøver ikke å tenke så mye og stresser ikke, men det er nok ikke feil av meg å ha altenne ute heller. Siden jeg har gått i fella flere ganger. Jeg har barn fra før også og trenger en stabil mann. Jeg vet at jeg har mye å gå på med å jobbe med meg selv. Han er en veldig poppulær gutt med mangen jenter som er intressert, men tenker at han har jo valgt meg som t.o.m har barn fra før så bør jo ta det til meg. Uansett er det jo ingen garantier og jeg tar en gang om dagen.

Jeg skal ikke bli sur/lei meg når jeg snakker med han, men kommer til å spørre om han synst det er greit om jeg hadde gjort det samme. Nyt din kjære du. Du er heldig :)

Skrevet

Jeg er ikke vant til det heller. Vi har kun vært sammen 4 uker og jeg hater usikkerheten. Mest pga han har to så vidt forskjellige personligheter. Men han er litt spesiell og har sagt til meg at uansett så er det kun meg for han. Jeg hadde aldri unngått å gitt lyd fra meg på over 1 døgn, men somsagt vi er alle forskjellige. Prøver ikke å tenke så mye og stresser ikke, men det er nok ikke feil av meg å ha antennene ute heller. Siden jeg har gått i fella flere ganger. Jeg har barn fra før også og trenger en stabil mann. Jeg vet at jeg har mye å gå på med å jobbe med meg selv. Han er en veldig poppulær gutt med mangen jenter som er intressert, men tenker at han har jo valgt meg som t.o.m har barn fra før så bør jo ta det til meg. Uansett er det jo ingen garantier og jeg tar en dag om dagen. Jeg får høre tiden at jeg fortjener kun det beste. Jeg ser på meg selv som en perfekt kjæreste og vil kun han alt godt og håper jo at han vil det samme med meg.

Jeg skal ikke bli sur/lei meg når jeg snakker med han, men kommer til å spørre om han synst det er greit om jeg hadde gjort det samme. Nyt din kjære du. Du er heldig :)

Ble litt skrivefeil :)

Skrevet

Han ringte meg fra tlf til hun ene han bor med i 4 tiden idag. Han hadde blitt dritings. Jeg var ikke sur. Han begynnte å si at han skjønnte om jeg var sint og at han var veldig lei seg for at han ikke hadde gitt lyd fra seg. Jeg spørte han om han synst det er greit at vi skal ha det sånn, men det gjorde han ikke og at vi måtte diskutere det mer seinere. Han hadde levert sin egen tlf inn til butikken sa han og skulle hente den seinere, men det tar vel litt lengre tid å få den tilbake. Jeg skal ikke analysere noe mer.

Han sa at han hadde tenkt på meg hele tiden og fortalt om meg til alle. Jeg må jo bare stole på det han sier :)

Skrevet

Blir litt skeptisk av menn som lover alt som du skriver om..Minner meg om min eks som mangler et par skruer der oppe. Han er sikkert koselig, men husk at handling teller mer enn ord.

Skrevet

Blir litt skeptisk av menn som lover alt som du skriver om..Minner meg om min eks som mangler et par skruer der oppe. Han er sikkert koselig, men husk at handling teller mer enn ord.

Ja dette vet jeg alt om. Han sendte meg meld i ettermiddag om hvilken stør jeg bruker i klær, sko osv. Han ønsket kjøpe gave tik meg før han reiser. Jeg skal møte han imorgen. Jeg tror faktisk ikke han hadde invitert meg hjem til moren og de i jula om han ikke var seriøs. Jeg skal hvertfall snakke med han om dette. Tar jo litt tid å bygge opp tilitt og tilpasse seg hverandre.

Han hadde visst aldri vært så full som igår :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...