Gå til innhold

Hvordan kler du deg på julaften?

Anbefalte innlegg

Gjest Silvermist
Skrevet (endret)

Ja, som tittelen sier, hvordan kler du deg på julaften?

I min familie kler vi oss pent, dvs. kjole e.l., dress, penbukse og skjorte.

Endret av Silvermist
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kler oss også pent, både julaften og 1. juledag.

Skrevet

Bunad hvis jeg skal i kirken på formiddagen.

Men de siste 4 årene har jeg jobbet til 16 (jobber i butikk)så da blir det penkjole:)

Skrevet

Julaften er en av dagene jeg fremdeles synes det er viktig at man kler seg ordentlig.

Skjørt/pen kjole/pen bukse, samt en pen topp, bluse. Selv om vi bare blir 2 i år så tillater jeg meg ikke å gå i joggebuksen, det kan jeg gjøre ellers. Det er OK å gå i joggebukse på morgenkvisten når jeg vil kose meg og ha på musikk, men sånn ca da middagstidene starter, og frem til kvelds skal fin-stasen være på.

Skrevet

Bunad :) viktig tradisjon for oss.

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg stusset litt når jeg leste i tråden om den svarte blondekjolen under her, det var noen som mente at den var alt for pen til å bruke på julaften.

Så godt å se at dere pynter dere :)

Skrevet (endret)

Den blondekjolen ville blitt littegrann for pyntet for meg på julaften. Vi pynter oss, men ikke fullt så mye. Det gjør vi også på 1. og 2. dag.

Endret av Pingting
  • Liker 1
Skrevet

Vi kler oss pent.

Har et antrekk om dagen, som er pent men ikke overpyntet. For da er det bursdagsfeiring med min far, da kommer hele slekta pynta :)

Om kvelden har vi mer pynting i antrekket :)

Kan være f.eks bukse med veldig fin topp om dagen, så er det kjole om kvelden. :hjerte:

Skrevet

fjordlans juleribbe er innkjöpt :spise: kler mg pent m joggis og ullsokker :nissevink:

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 1
Gjest LineaKristine
Skrevet

Rød kjole, sko, negler og lange brune krøller :)

Skrevet

Lårkort kakisfarget kjole, skinnbolero, stilletter og litt sminke. Da er denne jenta klar for jul!

Skrevet

Det blir kjolem nme ikke sikker på hva for en enda. Blir mye kjolebruk i jula

Skrevet

Skal på jobb, blir nok en sort thigts med en lang tykk ullkjole over i pudderrosa. Når jeg kommer hjem fortsetter jeg i samme antrekket før jeg skiftet til middag. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal ha på meg, men blir enten en sort lårkort kjole fra H&M, en pudderfarget kjole som når meg til rett over kneet eller en sort kjole med paljetter i utrigningen.

Skrevet

Slengte sammen noe som er likt det jeg har brukt de to siste årene. Tipper jeg kommer til å bruke noe sånt som det siste antrekket (rødt) i år! :)

post-12300-0-27267600-1292421488_thumb.j

post-12300-0-48919700-1292421518_thumb.j

post-12300-0-74533700-1292421537_thumb.j

Skrevet

Blir truleg strikkekjole, men må sjå an kor varmt det er i huset den dagen, er det godt og varmt trur eg det blir ein vintage-kjole i svart og purpurrød silke - det er så flott at 50-60-talet er så hipt i år!

Skrevet

Har tenkt på strikkekjole selv, med pensko, litt stiligere strømpebukse, smykker, en fin spesiell neglelakk.

Skrevet

har kjole på juleaften, som regel i sort.

Skrevet

Vi har ingen kleskode her, men de fleste pynter seg. Ingen som kommer i joggedress, liksom. Jeg pleier å bruke kjole med lange ermer, eller skjørt + genser på julaften.

Skrevet

Vi pynter oss alle mann :)

Gutta i dress og jentene i kjole/skjørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...