Gå til innhold

Hva hadde dere gjort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde planer om en date nummer 4 denne uka. Det var han som foreslo dette senest torsdag kveld. Etter det har vi hatt kontakt fredag, søndag og mandag kveld på sms. Jeg skrev i siste sms søndag at jeg ønsket ham en god uke og at vi kom til å få se hverandre. I går kveld klarte jeg ikke holde meg mer og sendte ham en sms med spørsmål om han fikk tid til meg denne uka. Ingen svar so far!! Det er helt ulikt ham å ikke svare på meldingene mine. Dette førte jo da sef til at jeg ikke har sovet i natt og at jeg i dag sjekker mobilen ca hvert andre minutt.

Skjønner vel innerst inne tegninga at han ikke er så intr i meg lenger kanskje...

Men jeg så ikke denne komme. Han er abslolutt ikke typen jeg trodde kom til å snu så raskt. Han er voksen og ansvarsbevisst, men mann....

Jeg ble først veldig lei meg, så frustrert og nå begynner jeg å bli forbanna!!!

Hvis han ikke vil ha mer med meg å gjøre kan han vel for f bare si det da vel???

Jeg vil sende ham en sms med masse ???? eller skrive hva skjer??

Jeg vil sende ham en mail der jeg ber ham si det til meg i stedet for at han etter 4 mnd og hundrevis av sms plutselig ikke kan svare at nei det passer ikke.

Jeg vil ringe ham og be om et svar,

men jeg gjør hittil ingen av delene.......

Hva hadde dere gjort?

Huff - men der har man igjen for å falle for disse mannfolka!!

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

No har du vel komt til det stadiet då du berre må halde kjeft, og finne på noko å aktivisere deg med for å ikkje bli ho som masar. Menn er rare, deira evne til å vere tydeleg kan som regel få god plass i eit eggeglas, og sånn er det berre. :klemmer:

Skrevet

Det kan være flere grunner til at han ikke har svart enda, kanskje han ikke har sett den, kanskje han har glemt å svare osv. Vet hvor kjipt det er når man ikke får svar, men det trenger ikke alltid bety at han ikke vil ha noe med deg å gjøre mer. Se i løpet av dagen om han gir lyd fra seg, og har du ikke hørt noe innen kvelden er omme hadde jeg tenkt at det kan være det samme.

Skrevet

No har du vel komt til det stadiet då du berre må halde kjeft, og finne på noko å aktivisere deg med for å ikkje bli ho som masar. Menn er rare, deira evne til å vere tydeleg kan som regel få god plass i eit eggeglas, og sånn er det berre. :klemmer:

Kvinnfolk er rare også!

De viser ikke interesse før man ikke viser dem (nok) interesse :kari:

Skrevet

Det kan være flere grunner til at han ikke har svart enda, kanskje han ikke har sett den, kanskje han har glemt å svare osv. Vet hvor kjipt det er når man ikke får svar, men det trenger ikke alltid bety at han ikke vil ha noe med deg å gjøre mer. Se i løpet av dagen om han gir lyd fra seg, og har du ikke hørt noe innen kvelden er omme hadde jeg tenkt at det kan være det samme.

Må si meg enig i dette.Gir han ikke lyd fra seg innen en hvis tid nå,så ikke legg mer i det å heller bare vente til han evt gir lyd fra seg.Ikke freak ut å renn han ned med meldinger om hvorfor han ikke svarer og hva skjer..Bare la det ligge.Det hadde jeg gjort ihvertfall.

Skrevet

Må si meg enig i dette.Gir han ikke lyd fra seg innen en hvis tid nå,så ikke legg mer i det å heller bare vente til han evt gir lyd fra seg.Ikke freak ut å renn han ned med meldinger om hvorfor han ikke svarer og hva skjer..Bare la det ligge.Det hadde jeg gjort ihvertfall.

Jeg er enig her. Ikke mas på han. Ikke send en haug med meldinger og spør hvorfor han ikke svarer. Svarer han f.eks. ikke på en uke, så kan du nok ta det som et tegn. Dessverre.

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger og gode råd. Jeg har da selvfølgelig ikke hørt et pip fra mannen enda. Har ikke sovet på to netter nå, det er nok underbevissheten min som jobber hardt!! Trodde ikke at dette vi hadde stakk så dypt, men vi har jo hatt så og si daglig kontakt de siste måndene. Han har virket like ivrig som meg. Jeg er lei meg men mest forundret og litt sjokkert over at han plutselig ikke gir lyd fra seg. Vi er godt voksne begge to, og jeg lurer på hvorfor man ikke bare kan kalle en spade for en spade. Livet går videre samme hva som skjer.

Jeg synes derfor at det blir litt for dumt at jeg ikke kan sende ham en melding og spørre rett ut hva som skjer. Men skjønner at mange her inne synes det blir feil?

Gjest navnelapp
Skrevet

Du må gjerne gjere det viss du er klar for å ta imot eit ærleg svar. Sjekk ut hektablogg.blogg.no, og pass på at du ikkje hamnar der. :klem:

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger og gode råd. Jeg har da selvfølgelig ikke hørt et pip fra mannen enda. Har ikke sovet på to netter nå, det er nok underbevissheten min som jobber hardt!! Trodde ikke at dette vi hadde stakk så dypt, men vi har jo hatt så og si daglig kontakt de siste måndene. Han har virket like ivrig som meg. Jeg er lei meg men mest forundret og litt sjokkert over at han plutselig ikke gir lyd fra seg. Vi er godt voksne begge to, og jeg lurer på hvorfor man ikke bare kan kalle en spade for en spade. Livet går videre samme hva som skjer.

Jeg synes derfor at det blir litt for dumt at jeg ikke kan sende ham en melding og spørre rett ut hva som skjer. Men skjønner at mange her inne synes det blir feil?

Nå, 2 dager etter, synes jeg du kan ringe eller sende en melding og spørre hva som skjer. Å gjøre det morgenen etter du har sendt en melding er passe psycho.

Skrevet

Ring honom?? Ett sms kan lätt glömmas bort och det är inte ens säkert att det kommit fram. Det finns mycket som kan hända på vägen och du har ingen aning om vad som har hänt eller vad han egentligen vill. Enda sättet att få svar på det är ju att faktiskt ringa! ;) Du behöver inte nämna sms:et över huvudtaget, fråga bara om han har lust på en fika eller något.

Är du intresserad ska du inte ge upp bara för att han låter bli att svara på ett sms. Fortsätt kämpa! Han får väl för fasen säga ifrån om han inte vill träffa dig. Det behöver inte alltid vara så svårt, och man gör det sååå mycket svårare genom att spela en massa spel och bara anta att han tänker något som han kanske inte gör.

Skrevet

Takk for svar!!

Har kommet fram til det at jeg nok sender ham en melding i kveld, der jeg holder samme tone som vi har hatt før. Det er jo lett som dame og overdramatisere og lage historier om hvorfor fordi - men ja jøss jeg er også klar for å få en direkte tilbakemelding på at det ikke er liv laga for oss. Mye bedre det og ikke minst enklere å forholde seg til enn å ikke få svar i det hele tatt. Men må innrømme at det er jo det jeg gruer meg for nå også - for svarer han ikke nå......

Skrevet

Ring honom?? Ett sms kan lätt glömmas bort och det är inte ens säkert att det kommit fram. Det finns mycket som kan hända på vägen och du har ingen aning om vad som har hänt eller vad han egentligen vill. Enda sättet att få svar på det är ju att faktiskt ringa! ;) Du behöver inte nämna sms:et över huvudtaget, fråga bara om han har lust på en fika eller något.

Är du intresserad ska du inte ge upp bara för att han låter bli att svara på ett sms. Fortsätt kämpa! Han får väl för fasen säga ifrån om han inte vill träffa dig. Det behöver inte alltid vara så svårt, och man gör det sååå mycket svårare genom att spela en massa spel och bara anta att han tänker något som han kanske inte gör.

Åhhhh - takk - det er jo just det her jeg tenker også!! Bra å se at jeg ikke er helt borte vekk.Føler at han er verdt å kjempe for, så da skal jeg jammen meg gjøre det.

Skrevet

Åhhhh - takk - det er jo just det her jeg tenker også!! Bra å se at jeg ikke er helt borte vekk.Føler at han er verdt å kjempe for, så da skal jeg jammen meg gjøre det.

Tro på dig själv och tro på det du gör! Livet handlar om att skaffa sig det man vill ha och det man mår bra av. Man vinner då ingenting om man inte vågar chansa lite. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...