Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å prøve EL-tester denne perioden. Synes jeg har hørt om noen som enten hvis ett :), eller ingenting i displayet? Virker jo enkelt å greit i såfall. Er det en pakke med flere tester i man kjøper? Hvis man får smilefjes er det da man skal begynne å ha sex? Hvor tidlig bør jeg begynne å teste? Pris? Setter pris på hjelp. Vil gjerne vite litt om det før jeg står der på apoteket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS : Har 27-29 dagers syklus.

Skrevet (endret)

Les om eggløsningstester her http://www.pernille.info/faq_egglosningstest.htm

Her finner du blant annet en tabell med startdag, med din syklus starter du på dag 10.

Eggløsning skjer 12-36 timer etter positiv test, så det er bare å sette i gang prøvingen med en gang man får positiv test, men det haster altså ikke. Sædcellene kan leve i ca 7 dager, egget lever et døgn etter eggløsning.

Dersom du ønsker å teste flere sykluser anbefaler jeg strips fra billigetester.no. De er vanskeligere å tolke, men mye billigere. Mener CB koster ca 300 på apotek for en syklus. Mener pakken inneholder 7 tester, du tester hver dag frem til positiv test.

Endret av Atheene
Skrevet

Akkurat brukt CB test selv. Den kostet 364 kr mener jeg å huske. Jeg begynte på dag 10 etter syklusen lengde, og fikk smiley på dag 13 denne syklusen. Det betyr pinner igjen til senere bruk;)

Veldig fornøyd med CB sin test jeg, men holder nok med i at om du skal ta mange på rappen bør du bestille fra www.billiggtester.no. Det blir nok billigere. Lykke til med testingen :)

Skrevet

:hallo:

Jeg har også brukt CB sinde el-tester og er veldig fornøyd. Sier ifra enkelt og greit om det er noe på gang.

Jeg har også et spørsmål angående dette. Denne pp testet jeg positiv på første test (trodde el var noen dager senere). Jeg lurer på om man vil teste positivt på selve EL-dagene? Eller om den kun er positiv 12-48 timer før el??

Lykke til til alle dere andre som prøver :)

Skrevet

:hallo:

Jeg har også brukt CB sinde el-tester og er veldig fornøyd. Sier ifra enkelt og greit om det er noe på gang.

Jeg har også et spørsmål angående dette. Denne pp testet jeg positiv på første test (trodde el var noen dager senere). Jeg lurer på om man vil teste positivt på selve EL-dagene? Eller om den kun er positiv 12-48 timer før el??

Lykke til til alle dere andre som prøver :)

Den er kun positiv før. Og negativ på selve EL dagen.

Skrevet

Den er kun positiv før. Og negativ på selve EL dagen.

Takk for svar. Da blir det spennende med testing igjen i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...