AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Er det noen snille mennesker som kan vise meg barmhjertlighet? Har vært i et forhold som har vart i 5 år og nå er det blitt slutt. Jeg trenger å vite om vi blir sammen igjen, om jeg ønsker det? Dette er jo et veldig vanlig spørsmål, så det er ikke sikkert noe orker å spå meg. Men jeg sliter så nå i disse førjulstider at jeg ikke klarer å lage en god julestemning for min datter en gang. Hjelp meg, kjære noen.
Gjest Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 (endret) Ikke er jeg en seer/spåkvinne, men jeg har vært gjennom et vondt brudd i et forhold som varte i omtrent fire år. Det eneste jeg har å si er; kom deg på beina igjen! Du må prøve alt du kan, for din, og din datters skyld. I den første tiden er det svært vanlig å tenke "jeg håper vi blir sammen igjen", men du må spørre deg selv hvorfor det ble slutt. Deretter må du gi deg selv tid til å tenke - det ble jo slutt av en grunn, vil du virkelig gå tilbake til fyren? Det er jævlig å gå gjennom slikt i førjulstiden. Bruddet hendte før jul for min del også, og den julen ble nok litt ødelagt. Men jeg innhentet meg etterhvert, og julen året etter ble fin. Du må holde ut! Prøv å holde deg opptatt slik at du ikke tenker for mye, prøv å la være å kontakte vedkommede (å slette kontaktinformasjon på mobilen/Facebook osv hjelper!), det vil nok bare gjøre vondt verre for din del. Men dersom han er din datters far, kan det bli litt vanskelig. Da får du forsøke å begrense kontakten. Har han vett nok, respekterer han dette. Endret 15. desember 2010 av sunglasses
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Ikke er jeg en seer/spåkvinne, men jeg har vært gjennom et vondt brudd i et forhold som varte i omtrent fire år. Det eneste jeg har å si er; kom deg på beina igjen! Du må prøve alt du kan, for din, og din datters skyld. I den første tiden er det svært vanlig å tenke "jeg håper vi blir sammen igjen", men du må spørre deg selv hvorfor det ble slutt. Deretter må du gi deg selv tid til å tenke - det ble jo slutt av en grunn, vil du virkelig gå tilbake til fyren? Det er jævlig å gå gjennom slikt i førjulstiden. Bruddet hendte før jul for min del også, og den julen ble nok litt ødelagt. Men jeg innhentet meg etterhvert, og julen året etter ble fin. Du må holde ut! Prøv å holde deg opptatt slik at du ikke tenker for mye, prøv å la være å kontakte vedkommede (å slette kontaktinformasjon på mobilen/Facebook osv hjelper!), det vil nok bare gjøre vondt verre for din del. Men dersom han er din datters far, kan det bli litt vanskelig. Da får du forsøke å begrense kontakten. Har han vett nok, respekterer han dette. Hei og takk for fint svar. Jeg prøver, men det er ikke lett. Han er ikke far til barnet mitt da, det er jo noe...
Gjest Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Da blir det litt lettere å holde seg unna ham. Som sagt, jeg forstår deg veldig godt! Spesielt siden det er før jul og alt... Verden er brutal. Men du får prøve så godt du kan - gi gjerne deg selv litt alenetid innimellom, og spander ting på deg selv - en god massasje, spa-behandling eller liknende.
Rosetta Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 (endret) Er det noen snille mennesker som kan vise meg barmhjertlighet? Har vært i et forhold som har vart i 5 år og nå er det blitt slutt. Jeg trenger å vite om vi blir sammen igjen, om jeg ønsker det? Dette er jo et veldig vanlig spørsmål, så det er ikke sikkert noe orker å spå meg. Men jeg sliter så nå i disse førjulstider at jeg ikke klarer å lage en god julestem ning for min datter en gang. Hjelp meg, kjære noen. Kjære deg:) Jeg ser du allerede har fått gode råd av en annen her. Jeg ønsker deg kjærlighet, fred og glede. Vær god mot deg selv <3 Klem fra Rosetta:) Endret 21. desember 2010 av Rosetta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå