Gå til innhold

Til medstudenter: Når kommer studielånet på konto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger penger sårt nå... Noen som vet når klokken de kommer på konto?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått. Trodde de pleide å komme 14. hver måned.

Skrevet

Jeg får den 15. som de fleste andre. Trenger penger til toget. *sukk*

Skrevet

Trodde det var vanlig å få den 14.? Jeg pleier å få kl 16 den 14.

Skrevet

Det var rart. Jeg vet at det skal komme 15., men jeg og mange rundt meg har pleid å få det 14. I alle fall det siste året. Krysser fingrene for at det kommer snart! :)

Skrevet

Hvilken bank har dere? Jeg har Nordea, kanskje det er grunnen :cry3:

Skrevet

Andre som ikke har fått ennå?

Skrevet

Hverken jeg eller min søster har fått ennå, vi har Dnb Nor.

Men andre har fått. Syns det er litt merkelig.

Det har ellers pleid å komme inn den 14.

Skrevet

Jeg har heller ikke fått pengene ennå, jeg har postbanken. Typen min har fått, og han har sparebanken

Skrevet

Nå kom mine. Merkelig tidspunkt :P

Skrevet

Har heler ikke fått. Ventet i hele går da det pleir å komme den 14. Har Sparebanken 1 (Vest).

Skrevet

Jeg har alltid pleid å få i god tid før den 15. Men nå rett før jul venter de til eksakt datoen. Haha, skjønner ikke dette.

Skrevet

Enda ikke kommet på konto.. :S

Skrevet

jeg har heller ikke fått de ennå. jeg er gjest #9

Skrevet (endret)

Jeg fikk i går, det skal være inne den 15. hver måned, så de som ikke har fått ennå får i dag.

Jeg har Postbanken.

Endret av Airi
Skrevet

Fra babyverden.no/forum

"Jeg ringte Lånekassen nå, og stipendet skal komme enten i løpet av dagen, eller senest i morgen. De hadde et eller annet problem, som gjør at det blei pittelitt forsinka denne måneden.."

Skrevet

Jeg har heller ikke fått de, og de pleier å være på kontoen min den 14.

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Har heller ikke fått penger... og jeg skulle kjøpe de siste gavene og få dem sendt før fristen imorgen :o(

Jeg har også alltid fått dem dagen før, men ikke nå da. Har Skandiabanken, forresten.

Syns dere ikke at de burde gjøre oppmerksom på dette, om ikke annet så på hjemmesiden sin? Så slipper de å få en telefonstorm fra studenter som regner med penger inn den 15.... (eller kanskje det var en notis på hjemmesiden, som jeg bare ikke så....)

Gjest Mauna Lee
Skrevet

Jeg har heller ikke fått. Pleier også alltid å få den 14. Har oppkjøring i morra tidlig og trenger pengene til da, så håper inderlig de kommer i løpet av dagen (og ikke i morgen)... ellers sliter jeg ja

Skrevet (endret)

Ikke kommet noe her også. har 54 kroner på konto og skulle kjøpe nytt busskort og ta en tur til byn og lese til morgendagens eksamen med en i klassen. Måtte avlyse der gitt....

Edit: Jeg foresten ha de i dag, hvis ikke blir det krise i morgen tidlig med å komme seg til skolen. Jeg har ikke kne til å gå opp til skolen og jeg har ikke busskort...Eller mat ;)

Endret av Lykkelitenen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...