Gå til innhold

Vi har daglig kontakt etter en ONS. Hva vil han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Hva vil denne mannen jeg har hatt en one night stand med?

Møttes på fest, hadde sex. Kjente han ikke fra før, er fra ulik by.

Han opptar mye kontakt etterpå og virker keen på mer sex. Vi har kontakt ofte, og har en hyggelig og flørten tone. Han sa tidligere han ikke var keen på noe forhold pga han ikke hadde tid. Vi har ikke fått møttes etter denne kvelden igjen grunnet lang avstand osv. Han sier han ofte vil treffe meg igjen osv. Nå har det gått over to måneder siden vi hadde sex, og han skriver og ringer meg ofte. Prater til tider mye om sexen og hvor bra det var, men virker som det bare er hans måte å flørte på. Han sier mye fremtide planer som bla. " Du må bli med på ditt og datt i sommer" noe som er leeenge til. Han er veldig vennlig og virker veldig interessert i å møte meg igjen.

Er forresten i starten av 20 årene.

Hva tror dere han vil? Han har forresten nokså god sjangs, hvorfor stresse slikt over måneder bare for å få sex? pluss jeg bor langt unna. :lete:

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommertid
Skrevet

Han synes du var god i senga og vil ha deg igjen neste gang han er i området... tenker jeg

• Liker 1
Skrevet

Ha flere slike møter med deg og samtidig bli bedre kjent med deg.

Skrevet

En natt til? Eller kanskje to...

Skrevet

Jupp, kanskje han var egentlig ute etter en twonightstand? :jepp:

Han har hatt deg, og regner vel deg som rimeilg in-the-box, når han dukker opp der neste gang. Dette sparer ham for mye utidig sjekking og usikkerhet ute på byn/bygda, når han er på dine kanter. Et sikkert ligg, i hans øyne.

Du bør være tilbakeholden med å smigre deg selv med større forventninger enn hva han sa i utgangspunktet. Han sier han er ikke interessert i et forhold, men viser liten evne til å forstå at du er hunkjønn, og at du ikke er en gutt. Derfor kan du lett legge mer i det enn hva han egentlig mener med det, fordi han kommuniserer med deg, som om du var en likeverdig tjommi med felles interresse. - Akkurat som to bilinteresserte snakker om sin interesse, snakker han med deg om sexen dere har hatt, og skal ha. Uten å vite at han dermed trigger dypere følelser i deg, fordi du tror han er interessert i noe mer enn en threenightstand.

Kommunikasjon er faenikke for amatører, altså. :fnise:

• Liker 1
Gjest Jentehumor
Skrevet

Kjenner meg igjen. Og mye tyder på bare sex..

Pass på her, si nei hvis du ikke vil bare ha sex. Han må ikke tro du kan få han bare for å pule hvis du egentlig vil ha et forhold. Vil ha noe mer snakker han om andre ting også, tar fortsatt kontakt med deg selv om han har skjønt han ikke får deg til sengs så lett igjen. Mange tegn som virker som interesse kan også være et triks, spesielt hvis han roser og gir deg masse komplimenter. For det er gutta som elsker skryt fra oss, da er det ikke vanlig at de skal skryte mer av jentene enn seg selv. :P De er ganske åpne av seg, og er med på alt.

Det er uansett vanskelig å skille noen ganger sexinteresse og forholdsinteresse. Men har du en følelse i magen bør du holde deg en stund på magens side så du ikke blir blind.

Ofte så mener de det de sier i starten. Jeg har erfaring.

Men ønsker deg lykke til, for det siste vi trenger er en såret jente tilbake for å skrive nytt innlegg. :)

Skrevet

TS her.

Tusen takk for svar. Er egentlig ikke overasskende å høre at han sikkert bare vil sex, men er ikke gøy å høre.

Noen dager prater han mye tull og sex, som om han tøffer seg litt (litt umoden), en annen dag spør han meg mye om utdanning, jobb, hva jeg vil med livet osv.

Jeg synes nesten det er litt vanskelig å tro det bare er sex han er ute etter da han tar såpass mye kontakt. Det går omtrent ikke en dag hvor vi ikke meldes eller ringes, og 90 % av gangene er det han som tar intiativ til prat. Jeg har fått vite av han at han syntes jeg var skikkelig "digg" og god i senga. Og at jeg tilnærmende har "drømmeutseende" i hans øyne osv. Synes det er kjiipt å tenke at han fortsatt da ikke er interessert i noe mer enn bare sex :tristbla: (tror vi i alle fall)

Nei, det er nok godt tips å tenke hva han sa i starten. Han sa han ikke likte å treffe nye damer i hytt og pine, syntes det var bedre med ei fast ei. Og han er for busy til å binde seg nå osv.

(Jeg har forresten sagt jeg ikke er interessert å bli noe fuck buddy, noe han godtok)

Forresten har vi funnet ut at vi kommer til å møtes om ikke så lenge, grunnet begge skal på tur med skolen på samme sted. Dette sier han at han ser kjempe mye frem til. Jeg har absolutt ikke tenkt å ha sex med han igjen. Bør jeg si det i forveien? Eller bare la han kontakte meg og stresse for å så se at det ikke funket? :gjeiper:

Any comments?

Skrevet

Ha flere slike møter med deg og samtidig bli bedre kjent med deg.

TS her.

Hva tenker du? :gjeiper:

Skrevet (endret)

Virker som om du tviholder på ONS-statusen. Hvorfor ikke bare ta det helt med ro og se hva som skjer?

Edit: jeg lover på tro og ære at jeg heretter skal lese mer av en tråd før jeg svarer, du vil jo ikke ha noen fb :P

Endret av L. Kennedy
Gjest Jentehumor
Skrevet

Ikke si det i starten. Prøver han seg sier du nei der og da. Så kan du se om han har endret seg når du kommer hjem igjen når det gjeller kontakten. :)

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Heisann. Hva vil denne mannen jeg har hatt en one night stand med?

Møttes på fest, hadde sex. Kjente han ikke fra før, er fra ulik by.

Han opptar mye kontakt etterpå og virker keen på mer sex. Vi har kontakt ofte, og har en hyggelig og flørten tone. Han sa tidligere han ikke var keen på noe forhold pga han ikke hadde tid. Vi har ikke fått møttes etter denne kvelden igjen grunnet lang avstand osv. Han sier han ofte vil treffe meg igjen osv. Nå har det gått over to måneder siden vi hadde sex, og han skriver og ringer meg ofte. Prater til tider mye om sexen og hvor bra det var, men virker som det bare er hans måte å flørte på. Han sier mye fremtide planer som bla. " Du må bli med på ditt og datt i sommer" noe som er leeenge til. Han er veldig vennlig og virker veldig interessert i å møte meg igjen.

Er forresten i starten av 20 årene.

Hva tror dere han vil? Han har forresten nokså god sjangs, hvorfor stresse slikt over måneder bare for å få sex? pluss jeg bor langt unna. :lete:

jeg tror han vil noe mer.

Skrevet

han vil bare ha deg i bakhånd til han er i byen igjen. det er utrolig hvor mye tid gutter er villig til å bruke for å få duppa'n.

• Liker 1
Skrevet

han vil bare ha deg i bakhånd til han er i byen igjen. det er utrolig hvor mye tid gutter er villig til å bruke for å få duppa'n.

Ts her.

Ser den. Saken er at han aldri er i denne byen jeg bor da, og hvis han bare ønsker å "holde meg varm" hvorfor skriver og ringer han omtrent hver dag? Hadde sikkert vært nok med ett par dager i uken. Som f.eks i går så ringte han to ganger, og vi prate veldig lenge hver gang...

Nei, jeg må nesten bare møte han igjen og se om han holder kontakt selv om jeg ikke hadde sex med han igjen.... :popcorn:

Skrevet

Virker som om du tviholder på ONS-statusen. Hvorfor ikke bare ta det helt med ro og se hva som skjer?

Edit: jeg lover på tro og ære at jeg heretter skal lese mer av en tråd før jeg svarer, du vil jo ikke ha noen fb :P

Ts her.

Så hva tenker du han vil da? :popcorn:

Skrevet

Kan du ikke spørre han rett ut da?

Skrevet

Ja, hvorfor ikke spørre ham?

I stedet for å bruke dagevis her med oss og spekulere i alle retninger.

Skrevet

Ja, hvorfor ikke spørre ham?

I stedet for å bruke dagevis her med oss og spekulere i alle retninger.

Ts her.

For det første har jeg hørt at en aldri skal mase om en manns intensjoner.

For det andre så er jeg ganske sikker på at han uansett ikke hadde sagt: "bare for å få sex igjen" om det er det som er grunnen. Han hadde nok svart noe som: "Jeg vil bli bedre kjent

med deg" uansett. :romeo:

Skrevet

Ja, og da hadde du fått svaret...

I stedet skal vi synse i alle retninger her på forumet, uten å i det hele tatt ha peiling på hva han egentlig vil.

Skrevet

TS her.

Hva tenker du? :gjeiper:

Jeg synes det er vanskelig å tolke situasjonen deres for dere virker vinglete og usikker på hva dere ønsker når dere har snakket sammen. Du vil ikke bli en FB og han vil ikke ha et forhold. Han fortsetter å kontakte deg, men helt siden starten snakket dere om to ulike ting. Du vil noe mer med han nå eller?

Synes det virker som om at fyren synes du er en kul jente. Han vil bli bedre kjent med deg men jeg aner ikke hva han legger følelsesmessig i det.

Jeg tror han driver med en "Vi ser hva som skjer"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...