Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #1 Skrevet 16. oktober 2003 Hei! Har problemer med å få skiftet startside. Det har kommet en ny startside av seg selv, og nå kommer den altså opp når den selv vil. Har prøvd å bytte, men den kommer tilbake. Bruker IE. Noen som har tips til hvordan jeg kan få den bort? Har prøvd å scanne maskinen for spyware, og fjernet dette. Men det kommer tilbake hver gang denne startsiden kommer. Har også prøvd å slette logg, informasjonskapsler og internettfiler.
Gjest Lea Skrevet 16. oktober 2003 #2 Skrevet 16. oktober 2003 Ta en titt inne på Kontrollpanel Legg til/Fjern Programmer Sjekk om det har kommet inn noe nytt der. Hvis ikke kan du klikke på Start og Søk. Søk etter navnet på denne nye starsiden. Se nøye gjennom de filene du får opp og slett hvis du finner den riktige filen. Tror ikke at det skal være fare for å slette noe feil dersom du søker etter hele adressen.
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #3 Skrevet 16. oktober 2003 Takk for hjelp! :D Tror det løste seg, ser slik ut foreløpig i alle fall. Det var ingen nye mistenkelige programmer. Men jeg fant mye rart da jeg søkte. Så jeg fjerna det jeg kunne fjerne.
Gjest Lea Skrevet 16. oktober 2003 #4 Skrevet 16. oktober 2003 Har vært borti disse startsidene før. Skikkelig slitsomme greier. Den eneste måte jeg har klart å bekjempe dem på et å søke etter filer eller å fjerne programmer. Sku'kke vært lov! :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå