AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Lurer på om det er flere enn meg som kjenner seg igjen her........egentlig ikke tenkt så mye på dette før jeg leste om det, men kan svare ja på de fleste faresignalene Min lenke
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 ... hadde vært bedre om du faktisk opplyste om hva det var. De færreste klikker på en vilkårlig link, som kan være hva som helst, virus, spyware..
LeaMichele Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 ja kjenner meg igjen på egentlig alle punktene.. men har endelig kommet til det punktet at jeg har kutta ut alle som ikke er bra for meg, så synes jeg er flink jeg hehe. men spørsmålet er åssen jeg kommer til å oppføre meg når jeg finner meg en ny.
AnneBonny Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 (endret) Kjenner meg igjen i noe, såklart. Men jeg er ikke hekta! Skulle egentlig kanskje hatt mer av dette Anonym: Ufarlig link. Endret 14. desember 2010 av AnneBonny
Gjest BettyBoop28 Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Lurer på om det er flere enn meg som kjenner seg igjen her........egentlig ikke tenkt så mye på dette før jeg leste om det, men kan svare ja på de fleste faresignalene Min lenke OMG ja. Sånn atferd har jeg hatt mange ganger jeg har vært forelska.. Eller hekta da
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 Iflg psykologen er det en stor forskjell på det å være forelsket, og det å være hektet....
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. desember 2010 #8 Skrevet 15. desember 2010 Iflg psykologen er det en stor forskjell på det å være forelsket, og det å være hektet.... Men er ikke slik det føles. Man tror jo det er forelskelse selv
Gjest Emera Skrevet 15. desember 2010 #9 Skrevet 15. desember 2010 Aiai... Jo, dette har jeg opplevd. Heldigvis bare én gang, men forferdelig var det. Og det varte lenge. Ja, faktisk kan jeg tenke på det ennå av og til. Det er ikke så mange av punktene på hektalisten som stemmer på meg, men noen av dem gjør det. Jeg har følt meg avvist, på evig jakt, hatt motstridende følelser, undertrykt min indre alarmklokke, lidt av tolkningsfeber. Resten av punktene kjenner jeg meg heldigvis ikke igjen i. Jeg er et fornuftig menneske som sjelden svever på drømmer. Så jeg visste godt at denne mannen ikke var bra for meg. Men likevel fløy jeg opp og ned langs denne berg- og dalbanen, og det slet meg ut slik at jeg ble syk av det. Den hektabloggen var det godt å lese.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #10 Skrevet 15. desember 2010 Kjenner meg veldig igjen........been there, done that, men vanskelig å se det når man står midt i det, vanskelig å skille på forelskelse og hekta da, men lest deler av boka og skjønner mye mere nå og..........aldri mer :-)
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. desember 2010 #11 Skrevet 15. desember 2010 Kjenner meg veldig igjen........been there, done that, men vanskelig å se det når man står midt i det, vanskelig å skille på forelskelse og hekta da, men lest deler av boka og skjønner mye mere nå og..........aldri mer :-) Lettere sagt enn gjort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå