Gå til innhold

Faen så snill......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare faen så snill..........

Ja, hu sendte meg med DET blikket, det du vet ; bli med meg hjem, kom å ta meg !!

Jeg var ikke tiltrukket, i det slitne lokalet hvor røykdisen slo seg mot taket og klokka såvidt passerte midnatt. Hun hadde fulgt etter meg til toalettet og ventet utenfor døra da jeg var klar.

Dansen sa jo alt da - her var det vill flørting på gang, eller var det riktig det ??? Var det bare min innlevelse til den dritkule musikken og mine "moves" som gjorde henne så heit ?? Jeg visste at jeg eide gulvet på 2-3 av de låtene der - faen også !!

Stemningen var bra den, og jeg fyrte opp........hun ville ha meg med i den slitne sittegruppa i hjørnet der, men hodet mitt var besatt av musikken denne kvelden. Hun tok stegene mine, og kunne vrikke hoftene sine, men hun fulgte ikke min vokal og tekst -ikke faen. Jeg var i mitt ess denne kvelden.

Med sitt yndige vesen, flotte ansikt, og vakre smil ville hun så absolutt stjele min oppmerksomhet. Jo hun fikk den også, innimellom....... Mine øyne hadde tidligere på kvelden falt på ei lita slank skapning som også visste å flytte bein og hofter. Såklart var denne skikkelsen opptatt, men ord ble

utvekslet allikevel i støyet midt i lokalet. Hun lærte gitargrepene mine.........

Så var hun der igjen, min beundrerinne - rett framfor meg, vakre dådyr øyne og et skjønt smil...... "skal du hjem snart " ?

Musikken fortsatte og i sidesynet synset jeg hælene på den lille,skjønne og slanke skapningen ut av lokalet. Aaah, hjernen ble surstemt av hennes forsvinningsnummer. Tilbake igjen med hu som var så tiltrukket av meg denne kvelden var jeg fortsatt oppstemt i alkoholrus. Danseflørten, leken og blikkene fortsatte i de små timer.......men, jeg var faen ikke kåt på henne !! Jeg visste hu nettopp hadde rota seg ferdig med en fyr, og jeg ville faen ikke......

-Du forteller meg hvordan det går med deg, ikke sant ?? Joa, eeh......jeg nikket og stønnet før jeg

forsvant inn i taxien i den forbanna kalde vinternatta.......

Tankene svirret der jeg lå halvslengt i baksetet med kinnet lent mot bilvinduet.........julelys, julestjerner

og hvit snø gjorde sjela allikevel munter der jeg satt og filosoferte over kvelden. Dog.....hvilken faens avvisning var det da ??? Kunne jeg ikke slengt det i det fine ansiktet hennes med en gang ; - Nei, jeg er bare ikke interessert !!! Neida, ikke denne karen. Han klarer det bare ikke......too nice, altfor barmhjertig og et fedd med betrodd gentlemansmanerer ødela for det gitt. Samvittigheten og ydmykheten overfor det annet kjønn er "way too much to handle" -åkke som singeltilværelse eller ei.....

Jeg er bare faen så snill vel..........

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Vel, snill...syns heller det vitner om god moral og at du har samvittighet, jeg. Å ikke benytte seg av anledningen og utnytte noen du vet du kan få, om du ikke er interessert i noe mer.

Det er ikke alltid så lett å si at man ikke er interessert, men om hun ikke er helt blåst, skjønner hun nok det, uten at du trenger si det så direkte.

Godt å se at det faktisk finnes sånne menn der ute. Det er nok ikke alt for mange av dere.

Og så kjipt at go`biten er opptatt.

Skrevet

Snill er kanskje ikke ordet jeg ville ha brukt.

Heller det at du satte en grense for deg selv for hva du opplevde som ok og ikke. Et ons med feil person blir bare feil selv om man får sex.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde du skulle ende opp med å bestille taxien hennes hjem, se på snøværet og bære henne inn døra og legge hodet vedsiden av spybøtta til hun var dullet i søvn.

Snill fordi du ikke oppførte deg som en kåt hulemann!

Trodde det var oppklart som en myte. Vi er rimelig kåte men vi har ikke alltid lyst.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Min lenke Endret av MissStiles
  • Liker 2
Skrevet

Hmmmmmmmm ... når ble man faen så snill av å ikke utnytte andre folk egentlig?

Det er åpenbart at vi lever i et samfunn der (nesten) alle bare blir mer og mer ego og utnyttende, men jeg personlig kommer faktisk aldri til å mene at jeg har vært snill når jeg ikke utnytter et annet menneske.

• Liker 1
Skrevet

Hmm.. Kjenner janteloven spilles i bakhodet.

Skrevet

Dette var da ikke snilt. Hun ville ha et knull og du ga henne null.

Skrevet

Dette var da ikke snilt. Hun ville ha et knull og du ga henne null.

Det samme tenkte jeg :fnise:

Selv om det var snilt å ikke utnytte henne, kunne det jo hende hun var ute etter et nummer for en kveld, litt klinings, kos og bekreftelse (og selv visste at hun ikke burde involvere seg igjen så raskt etter et forhold).

Skrevet (endret)

Hmm.. Kjenner janteloven spilles i bakhodet.

Og med det så mener du at det bør være helt greit å utnytte andre folk?

Isåfall sier det mer enn nok om deg.

Endret av Steinar40
Skrevet

Denne greia med historien her skulle heller fokusere på min avvisning og ikke det å utnytte folk eller en situasjon.

Dere ble mer opptatt av at jeg ikke utnyttet henne, og ja jeg ser det....men det var overhodet IKKE intensjonen her.

Jeg peker heller på min forbanna ydmyke væremåte noen ganger at jeg er en altfor grei kar og totalt motsatt av en "bad guy" eventuelt.

Derfor kommer jeg oppi slike situasjoner som dette, det var det jeg ville beskrive.

Det skal også være sagt at jeg ikke utnytter situasjoner som dette for ONS. Har aldri vært noen ONS`er egentlig....(well, a few, many years ago).

Forblir vel ydmyk og snill på denne måten til jeg finner den rette tenker jeg...... :sukk:

Skrevet

Skjønner hva du vil peke på med innlegget. Men jeg blir nesten litt provosert, fordi jeg synes det er et litt skrytende innlegg hvor du legger ut om et mikroskopisk luksusproblem. Jeg synes ikke at det er den som avviser som det er synd på, men det er den som blir avvist som har det verst. Tenker ikke at det var ille for akkurat denne dama du avviste her, for mistenker henne ikke for å være av den følsomme typen, men generelt vil jeg si at det å bli avvist er verst. Og vi som har opplevd det noen ganger kan bli litt provosert av din selvmedlidenhet. :)

Skrevet

Og med det så mener du at det bør være helt greit å utnytte andre folk?

Isåfall sier det mer enn nok om deg.

Med det mener jeg at personlig blir jeg litt småkvalm av sånn selvskryt.

Hvordan du fikk det til å mene at jeg syns det er greit å utnytte andre sier mer om deg en du kanskje ville ønsket.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg lurer mer på hvor gammel denne historien er, eller hvor ute i verden dette skjedde. For det skjedde pokker meg ikke i 2010 i Norge.

Skrevet

Med det mener jeg at personlig blir jeg litt småkvalm av sånn selvskryt.

Hvordan du fikk det til å mene at jeg syns det er greit å utnytte andre sier mer om deg en du kanskje ville ønsket.

Det opprinnelige utsagnet ditt var ikke åpenbart entydig.

Ved å stille deg et oppfølgingsspørsmål, og ellers være betinget, så ga jeg deg muligheten til å være tydeligere.

Noe du hermed har vært.

Men det er ikke alle som skjønner at det kan være smart å benytte seg av en slik mulighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...