Gå til innhold

Dildo med vibrator.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe en ny dildo med vibrator. Noen tips? Den må være stillegående (litt lyd kan den nå lage, men ikke dure som noe annet skup.), helst ikke så veldig stor og billig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å stikke innom:

kondomeriet.no

nytelse.no

Finner sikkert noe av det du ser etter der. Står beskrivelser på strl osv..

Skrevet

Bare å stikke innom:

kondomeriet.no

nytelse.no

Finner sikkert noe av det du ser etter der. Står beskrivelser på strl osv..

Vil helst ha noen anbefalinger av noen som har prøvd produktet. Jeg syns noen av de produkt kritikken som er på kondomeriet sine nettsider kan være litt misvisende etter min erfaring.

Skrevet

Er det en enkel vibrator du er ute etter, eller en rabbit ("dildovibrator" med klitorisstimulering)?

Mr Rabbit kan ihvertfall anbefales, koster 499 på kondomeriet.

Stubby smartvibe har fått enormt mye ros, og har vært best i test flere ganger, er vel fun factory som produserer den. Koster rundt 6-700 kr. På vibratorhuset.no kan du kjøpe den for 579,-

Ellers har de mye billig på orion, men jeg er dessverre av den oppfatning at vibratorer til 100-300 kr ofte har dårlig kvalitet, laget i hardt og kjipt materiale og fort går i stykker.

Skrevet

Jeg er ute etter en enkel vibrator. Mr. Rabbit er litt for avansert og dyr akkurat nå.

Har Pathfinder akkurat nå (http://www.kondomeriet.no/?did=9764731) er veldig fornøyd med den egentlig. Bortsett fra støynivå.

Skrevet

Er ganske fersk også når det gjelder sexleketøy, bare for å adde det.

Skrevet

lustjakt.se

De har en skala för ljudnivå, hårda/mjuka vibrationer och så vidare. Dessutom har de en massa kundbetyg, så det är ganska lätt att välja något man gillar. :) Jag har bara bra erfarenheter därifrån!

Skrevet

Som jeg har svart her inne før..

Det finnes masse bra, men masse dårlig! Har selv hatt mye rart opp i gjennom men har funnet ut at kjente merker er best. Det koster litt mer, men man får det man betaler for.

Jeg har nå We-Vibe II for meg og min mann og Lelo Liv for meg selv :) Begge er kjøpt fra http://www.kondomfabrikken.no pga. kom best ut i pris på Kelkoo.no Pluss at de tar faktura, noe som ingen andre har etter hva jeg har sett.

• 2 måneder senere...
Gjest jeanette
Skrevet

vil anbefale sally seafrost,den selges billig på www.vibratorhuset.no den er iallefall jeg kjempe fornøyd med :)

Gjest ggirl
Skrevet

Noen som har prøvd We vibe II? Vurderer denne sterkt, men vil gjerne høre noen erfaringer. Må man bruke glidemiddel?

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd We vibe II? Vurderer denne sterkt, men vil gjerne høre noen erfaringer. Må man bruke glidemiddel?

Synes den er super, er ikke noe must å bruke glid med den, men kan være lurt i og med at det vil bli en del friksjon, spes om den brukes med partner. VIKTIG!! husk at we-vibe er et silikonleketøy, så ikke bruk silikonglidemiddel sammen med det, kun vannbasert :)

We-vibe er virkeli uansett å anbefale, støynivå er minimum, at den kan brukes med partner er supert, i tillegg har den flust med vibrasjonsmoduser og pulseringer. Lett å rengjøre, vanntett og oppladbar og ikke minst kraftig med to motorer :) tror ikke du vil angre om du investerer i den hvertfall!

Gjest ggirl
Skrevet

Synes den er super, er ikke noe must å bruke glid med den, men kan være lurt i og med at det vil bli en del friksjon, spes om den brukes med partner. VIKTIG!! husk at we-vibe er et silikonleketøy, så ikke bruk silikonglidemiddel sammen med det, kun vannbasert :)

We-vibe er virkeli uansett å anbefale, støynivå er minimum, at den kan brukes med partner er supert, i tillegg har den flust med vibrasjonsmoduser og pulseringer. Lett å rengjøre, vanntett og oppladbar og ikke minst kraftig med to motorer :) tror ikke du vil angre om du investerer i den hvertfall!

Takk for svar :)Er den god hjelp for å få orgasme? Og hva syns partneren din om den? Er det godt for han også?

Gjest karianne
Skrevet

Takk for svar :)Er den god hjelp for å få orgasme? Og hva syns partneren din om den? Er det godt for han også?

heisann:) jeg og kjæresten kjøpte denne, vi bruker den nesten hele tiden,han synes den er kjempe deilig,hehe,er som ha sa"blir ikke svett engsang før det har gått for deg" hhehe:P

For min del så måtte jeg bruke glidemiddel men det er vel ikke noe gale i det..

Du kan kjøpe We-vibe på vibratorhuset.no/5-we-vibe

Gjest ggirl
Skrevet

heisann:) jeg og kjæresten kjøpte denne, vi bruker den nesten hele tiden,han synes den er kjempe deilig,hehe,er som ha sa"blir ikke svett engsang før det har gått for deg" hhehe:P

For min del så måtte jeg bruke glidemiddel men det er vel ikke noe gale i det..

Du kan kjøpe We-vibe på vibratorhuset.no/5-we-vibe

Det er jo supert:) Men er redd for at det ikke blir plass, siden jeg er ganske trang. Noen som har hatt problemer?

AnonymBruker
Skrevet

super orgasmehjelp, både for meg og typen.. og utifra det jeg har lest rundtomkring på nett i tillegg så gir generelt mannfolka like god tilbakemlding på denne som damene.

Når det gjelder at du kanskje er for trang så tror jeg ikke det. Den enden som skal på innsiden er veldig slank, og med litt glid så vil det nok ikke være noen problemer. Var i utgangspunktet redd for det samme selv, men zero problemo med det hvertfall.

Ser du allerede har fått en link på hvor den kan kjøpes, men hvis du skal bestille glid samtidig så anbefaler jeg Pandoras Closet rett og slett grunnet super service og at du får gratis frakt over 1000-lappen.

Til slutt; et glidemiddel tips er å bruke den originale Astroglide vannbasert, utrolig drøy i bruk og ikke minst super glid! Det er virkelig stor forskjell på glidemiddel :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...