Gå til innhold

Hva er dine tanker om denne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje om dere feirer veldig høytidelig jul? jeg fikk mer begravelses-følelser for denne

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hva tenker dere om denne?Og hvilken størrelse skal jeg velge i uk hvis jeg bruker 38 til vanlig?Er den stygg eller fin?Passer den til en familie jul?

http://www.asos.com/Asos/Asos-Scallop-Edge-Waisted-Lace-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1283807&cid=8799&sh=0&pge=12&pgesize=20&sort=-1&clr=Black

Selv om den er kort syns jeg den har et noe "tantete" preg.. Joda passer sikkert til en familiejul, men etter min mening var den ikke noe fin. Str er jeg usikker på.

Skrevet
:( oooo jeg likte den veldig da:(men takk for at dere er ælige.
Skrevet

jeg likte den, jeg. Vi pleier ikke pynte oss såpass til jul, men hvis det er vanlig i familien din er det da ikke noe problem? :)

Skrevet

Nå er et annet problem om den rekker å komme frem innen jul, den koster over 200 kr så en stopp innom tollen blir det jo.. men jeg likte den! :) I jula skal du være med familien, pynt deg nå i noe du liker!

• Liker 1
Skrevet

Nydelig kjole, elsker blonder. Fikk nesten lyst på denne selv.

Må bare riste på hodet av de som kommenterer at den var for pyntet. Herregud, hva går dere rundt i på julaften? Joggebukse?

Skrevet

By the way, 10 er 38 ;)

takk glamorous verre var det med hun som sa det så ut som begravelse kjole.Blonder er jo veldig inn nå da såå ser ikke noe feil med det.Svart er veldig klasisk.Ms foster du har rett tror ikke den kommer til jul :tristbla:

Skrevet

Det var fryktelig mye lignende på byen da jeg var og kikket her om dagen da. :) Kikket stort sett i kjedebutikkene, B-Young, Match, H&M.. men selv om den ikke kommer til jul, er den absolutt noe å unne seg selv, hadde jeg hatt kroppen hadde den der vært et lite sikleobjekt for min del også. Nyttårskjole? (Rart jeg er blakk :sjenert: )

Skrevet

Det var fryktelig mye lignende på byen da jeg var og kikket her om dagen da. :) Kikket stort sett i kjedebutikkene, B-Young, Match, H&M.. men selv om den ikke kommer til jul, er den absolutt noe å unne seg selv, hadde jeg hatt kroppen hadde den der vært et lite sikleobjekt for min del også. Nyttårskjole? (Rart jeg er blakk :sjenert: )

jeg tenkte å bruke den til jul og nyttår(hvis jeg skal noe spessielt)Kanskje jeg finner noe lignende i butikkene også.

Skrevet

Jeg synes ikke at den var fin. Men smak og behag!

Men du er nok for sent ute til å få den til jul. Pleier å ta 2 uker minst. men da kan du jo bruke den til nyttår

Skrevet

Synes den var veldig fin! Søstera mi har en lignende, og det er også en typisk kjole som er finere i virkeligheten en på bilder. Noe jeg også tror denne er.

• Liker 1
Skrevet

Synes den er kjempefin, og langt fra noen begravelseskjole :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg syns den var fin, og passer godt å bruke i jula. Hvis den er for pyntet til jul, da lurer jeg veldig på hva dere pleier å bruke f.eks på juleaften?

Skrevet

Begravelseskjole? Går dere rundt og sjekker single menn i begravelser, dere som mener dette? :fnise:

Synes den var fin, men puffermene var litt rare kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...