Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du slitet med kviser?Hvilken produkter har hjulpet deg og hvor lang tid tok det?

Hva var det som forverret kvisne dine?

Jeg har prøvd alt har slitet med kviser siden jeg var 17 år er 26 nå.

Det som gjorde det verre var proactive,noe av det verste jeg har prøvd noen gang.

Nå sverger jeg til md formulations og diane p piller.Er enda ikke kvitt kvisene,men dette har hjlupet meg veldig.

Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde alt, og hadde nesten gitt opp, helt til jeg prøvde Clinique sine produkter! Jeg anbefaler deg å gå på Estetique eller Cosmetique, og forhøre deg om hvilke produkter innenfor den serien som passer til din hud. Jeg merket forbedringer allerede etter en ukes tid, og jammen har jeg fått en fantastisk hud nå, etter fem måneder!

http://www.clinique.no/?q=website_admin/node/29/&menu=152

Lykke til! :)

Skrevet (endret)

For min del hjalp nattlysolje veldig! Har ikke hatt så fin hud som etter at jeg begynte med det. Ellers bruker jeg Jan Marini bioglycolic facial cleanser, MD Formulations continious renewal serum og fuktighetskrem fra Decleor. Har så og si aldri kviser mer, og jeg så virkelig ut som en kjøttkake for et par år siden!

Endret av Gummiloppa
Skrevet

Jeg kuttet ut gjærprodukter og melk. Hjalp endel!

• Liker 1
Skrevet

MD funker fantastisk på meg :)

Skrevet

kutte ut hvetemel og melk, begrense sukkerinntak, ikke bruke produkter med alkohol på huden, slutte på p-piller

Skrevet

Decleor og MD-produkter, samt slutte å spise hvetemel, gjær, sukker og poteter.

Skrevet

Riktig hudpleie tilpasset min hudtype var det som hjalp meg! Umulig for meg å nevne kun et produkt, dessverre :(

Må si at kosttilskuddene jeg tar også har en finger med i spillet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...