Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har igjen i år,som i fjor, gavene til de litt eldre guttene i familien. Dvs 5 gutter i alderen 10- 18 år. Like vanskelig hvert år til disse. Jenter i den alderen kan man gi skjerf, kremer, negllakk, ørepynt div,men gutter er så vanskelig syns jeg. Har jo mye med pris å gjøre også. Har et budsjett på maks 200,- personen

Hjelp! Har dere noen tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Filmer, luer og hansker, varme sokker, undertøy, t-skjorter, hår og hudprodukter for menn, tegneseriebøker, gavekort, lego...

Kanskje?

Skrevet

Jo her fikk jeg noen tips, takk:)

Skrevet

gavekort på elkjøp eller lignende, en dvd (sjekk hva som er på listen over populære dvder på platekompaniet eller spør om hjelp),sånn gavepakke med hudprodukter osv, en stillig klokke?, 6-pac med øl (hvis 18år ), ponduskalender (faller i smak hos de fleste gutter har jeg inntrykk av) , spør foreldrene eller andre om gutten trenger noe praktiske saker, navneskilt til dør eller lignende, kul tskjorte om du vet str(kan finnes på salg). det var det jeg kom på i farten..

Skrevet

IKKE kjøp parfyme og kremer. Heller ikke kjøp bøker, eller klær av noe slag. De er garantert så kresne at det ikke blir tatt i bruk, om du ikke treffer blink med supporterutstyr eller bandskjorter.

Dvder tror jeg er ganske safe. Actionfilm/mafiafilm/. F.eks. Inception som akkurat kom på dvd nå. Om akkurat DEN filmen ikke faller i smak har de jo mulighet til å bytte den relativt enkelt.

Skrevet

IKKE kjøp parfyme og kremer. Heller ikke kjøp bøker, eller klær av noe slag. De er garantert så kresne at det ikke blir tatt i bruk, om du ikke treffer blink med supporterutstyr eller bandskjorter.

Dvder tror jeg er ganske safe. Actionfilm/mafiafilm/. F.eks. Inception som akkurat kom på dvd nå. Om akkurat DEN filmen ikke faller i smak har de jo mulighet til å bytte den relativt enkelt.

Parfymer, kremer, bøker og klær er også lett å bytte. Er bare å få med en byttelapp det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...