Ellam Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Har igjen i år,som i fjor, gavene til de litt eldre guttene i familien. Dvs 5 gutter i alderen 10- 18 år. Like vanskelig hvert år til disse. Jenter i den alderen kan man gi skjerf, kremer, negllakk, ørepynt div,men gutter er så vanskelig syns jeg. Har jo mye med pris å gjøre også. Har et budsjett på maks 200,- personen Hjelp! Har dere noen tips til meg?
maipai Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Filmer, luer og hansker, varme sokker, undertøy, t-skjorter, hår og hudprodukter for menn, tegneseriebøker, gavekort, lego... Kanskje?
Ellam Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2010 Jo her fikk jeg noen tips, takk:)
latterbox Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 gavekort på elkjøp eller lignende, en dvd (sjekk hva som er på listen over populære dvder på platekompaniet eller spør om hjelp),sånn gavepakke med hudprodukter osv, en stillig klokke?, 6-pac med øl (hvis 18år ), ponduskalender (faller i smak hos de fleste gutter har jeg inntrykk av) , spør foreldrene eller andre om gutten trenger noe praktiske saker, navneskilt til dør eller lignende, kul tskjorte om du vet str(kan finnes på salg). det var det jeg kom på i farten..
ondebanan Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 IKKE kjøp parfyme og kremer. Heller ikke kjøp bøker, eller klær av noe slag. De er garantert så kresne at det ikke blir tatt i bruk, om du ikke treffer blink med supporterutstyr eller bandskjorter. Dvder tror jeg er ganske safe. Actionfilm/mafiafilm/. F.eks. Inception som akkurat kom på dvd nå. Om akkurat DEN filmen ikke faller i smak har de jo mulighet til å bytte den relativt enkelt.
maipai Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 IKKE kjøp parfyme og kremer. Heller ikke kjøp bøker, eller klær av noe slag. De er garantert så kresne at det ikke blir tatt i bruk, om du ikke treffer blink med supporterutstyr eller bandskjorter. Dvder tror jeg er ganske safe. Actionfilm/mafiafilm/. F.eks. Inception som akkurat kom på dvd nå. Om akkurat DEN filmen ikke faller i smak har de jo mulighet til å bytte den relativt enkelt. Parfymer, kremer, bøker og klær er også lett å bytte. Er bare å få med en byttelapp det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå