AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Uff, sliter litt fortiden.. Er så frustrerende at jeg ikke klarer å være den jeg har mest lyst å være. Har ikke et snev av energi lenger. Har så mye jeg skulle ha gjort. Vasket og ryddet hus, baket med ungene, trent(skulle gått ned en del kg..), osv.. Men jeg er så trøtt å sliten. Det er så mye styr med x'en(faren til ungene) og familien hans, barnevernet, sykdom i familien.. Føler at alt heger på skuldrene mine akkurat nå. Jeg har verdens beste samboer da, som må gjøre ufortjent mye fortiden, han er ikke helt iform han heller, men stiller alltid opp for meg.. Aller helst ville jeg vært full i energi, holdt huset skinnende til enhver tid, baka og laget gode sunne middager til ungene, hatt overskudd til å leke med de i snøen.. Sutre-innlegg dette, men måtte bare få det ut..
Tingeling ♥ Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Først og fremst skal du få en stooor Det er helt og holdent lov å slike perioder, og det er kjempefint at du har en snill samboer som kan hjelpe deg! Ta tiden til hjelp, så skal du se at alt kommer til å ordne seg!
epione Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Det viktigste er ikke et skinnende rent hus, men at du får hvilt deg nok til å nyte de fine tingene. Da kommer kanskje ting som husvask og baking av seg selv etterhvert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå