Gå til innhold

Grey's på Bliss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble Grey's Anatomy sendt på TV2 Bliss i stedet for TV2 i kveld også, slik som forrige tirsdag? Har ikke Bliss, og er så fryktelig lei av at sporten tar over alt når det først er noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bliss - men synes likevel at det er frustrerende! De kan sende sporten på TV2 Zebra istedenfor.. :lete:

• Liker 1
Skrevet

Episoden som blir sendt på tv2 i kveld, er det fortsettelse på den siste som ble sendt på tv2, eller den siste som ble sendt på Bliss?

Skrevet

Det er reprise, ja..... Hadde satt av tid i julestria til å kose meg med Greys, og så er samme episode som sist..... Ikke moro.....

Skrevet

Sendes ikke Greys fast på Bliss nå da? Har de tatt juleferie siden det er samme episode?? utrolig irriterende :kjefte:

Skrevet

Det er reprise, ja..... Hadde satt av tid i julestria til å kose meg med Greys, og så er samme episode som sist..... Ikke moro.....

Ble irritert over det selv :kjefte:

Skrevet

Fint for oss som ikke hadde fått med seg at de sendte det på Bliss, da.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Dette kunne de vel informert om på forhånd synes jeg! Satt der og gleda meg, også kom episoden jeg så forrige tirdag.

Tett!

Skrevet

Jeg var derimot superfornøyd, siden jeg trodde jeg hadde gått glipp av to episoder! :)

Skrevet

Eneste grunnen til at jeg fant ut at de begynte å sende Grey`s på Bliss, var at det var reklame om det på hotmailen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...