Avalon Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Til dere som jobber som sekretærer eller sykepleiere på legesentre: Jeg skal på jobbintervju imorgen på et legesenter, fortalte nettopp dette til kjæresten min. Og det er der han har sin lege, har dette noe å si i forhold til om en "bør" jobbe der eller ikke, hvis dere skjønner hva jeg mener?
HeleneBK Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Nå er jeg ikke sykepleier eller helsesekretær men svarer deg likevel. Du har taushetsplikt uansett hvilken helserelatert yrke du jobber i og det inkluderer uansett hvem som går hos legen du eventuelt skal jobbe for. Du har ikke lov til å gå inn på kjæresten din sin journal med mindre han er hos legen eller skal ta prøver når du er på jobb. Enkelt å greit. Vil du ha jobben så ta jobben, uavhengig av om kjæresten din går hos den legen.
Avalon Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2010 Nå er jeg ikke sykepleier eller helsesekretær men svarer deg likevel. Du har taushetsplikt uansett hvilken helserelatert yrke du jobber i og det inkluderer uansett hvem som går hos legen du eventuelt skal jobbe for. Du har ikke lov til å gå inn på kjæresten din sin journal med mindre han er hos legen eller skal ta prøver når du er på jobb. Enkelt å greit. Vil du ha jobben så ta jobben, uavhengig av om kjæresten din går hos den legen. Jeg er klar over taushetsplikten og hva som er lov å ikke. Men, tenkte i forhold til om legekontorer selv synes det er greit.
HeleneBK Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Ja de skal ikke ha noe i mot det. Du trenger ikke nevne det engang for det skal ikke være relevant i forhold til om du får jobben eller ikke Lykke til
Avalon Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2010 Ja de skal ikke ha noe i mot det. Du trenger ikke nevne det engang for det skal ikke være relevant i forhold til om du får jobben eller ikke Lykke til Jobben har jeg allerede kapret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå