Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en god foundation til min litt tørre, voksne hud. Er i 40 årene. Noen med gode tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler å bruke en farget dagkrem. Jeg kjøpte laura mercier tinted moisturizer til min mor i sommer og hun bruker den fortsatt. Syns den ga henne en virkelig fin glød, samtidig som dekkevnen passer veldig hennes alder.

Nå vet ikke jeg hvordan dekkevne du ønsker - disse fargede dagkremen dekker ikke så veldig, selv om dekkevnen kan bygges opp litt :)

Lykke til =)

Skrevet

Jeg vil anbefale at du begynner med en god primer. Denne vil beskytte huden, låse inn fktigheten og gjevne ut linjer og porer så huden ser mykere og gjevnere ut. Fås i ulike typer og konsistenser, noen nøytrale og noen som skal gi mer glød. Selv har jeg l'oreal studio secrets sin og er storfornyd med denne. Tilbakemeldingene her er gode i alle aldersgrupper :)

Når det gjelder foundation finnes det flere typer laget for voksen hud. L'oreal har en litt tynn type som gir glød, mens Maxfactor har AgeRenew som er en litt mer kremet variangt med god dekkevne og som ikke fremhever linjer. Denne ser veldig naturlig ut! Vet at flere eksklusive merker også fører foundations til voksen hud, på samme måte som de nevnte er de llaget for å gi glød og ikke fremheve linjer og se puddret ut.

Skrevet

Som over her, så anbefaler jeg å begynne med en primer. Hold deg unna mineralfoundation i pudderform iallefall.Nå vet jeg ikke hvordan huden din er,men pudder framhever linjer og rynker. Kremfoundation er nok det som passer best,velg gjerne en lett variant med mye fuktighet. Ikke bruk pudder over,men hvis du føler det er nødvendig så påfør det på enkelte steder,men hold deg unna øyeområdet. Jeg har ikke noen spesielle å anbefale nå, skal teste ut litt etterhvert.Nå bruker jeg bare et palett med flere foundation når jeg sminker andre :)

Skrevet

Vil på det sterkaste anbefale Elisabeth Arden sin Flawless Finish! Så utrulig lett å påføre, ikkje den som dekker mest, men det er kanskje ikkje det du treng?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...