Neala Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Nå har jeg jobbet og slitt med særemne lenge, og endelig er jeg klar til fremføring i morgen! Kan ikke beskrive for en herlig følelse det er, og hvor deilig det blir å ta juleferie på tirsdag, med god samvittighet! ...måtte bare gi meg selv et klapp på skulderen
Independent_ Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer så masse! Det er en deilig følelse å vite at man er ferdig og har gjort sitt beste
Neala Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer så masse! Det er en deilig følelse å vite at man er ferdig og har gjort sitt beste Tusen takk! Nå skal jeg ta meg en velfortjent dusj og øve gjennom et par ganger før jeg finner senga Ekstra godt å vite at jeg er den første som skal fremføre i morgen, så jeg rekker ikke bli nervøs en gang!
Christina_ Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Gratulerer! Håper det går bra i dag
Gummiloppa Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Lykke til! Jeg skal fremføre mitt særemne i morgen, og jeg gleder meg vanvittig til å bli ferdig!
Neala Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2010 Jippi! Gjennomføringen er utført og det gikk mye bedre enn forventet Snubla litt i mine egne ord i begynnelsen, men så gikk det bedre etter hvert Og spørsmålene som kom etterpå (som jeg var drittnervøs for) var egentlig helt greie
Neala Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2010 (endret) Edit: Dobbelpost Endret 15. desember 2010 av GUNS
Mirrors Skrevet 16. desember 2010 #9 Skrevet 16. desember 2010 Kjempebra! Har innlevering av særemne i februar vi. Har valgt tegneseriesjangeren, lise myhre som forfatter og 3 bøker av henne. Kan ikke fortelle at det er enkelt når man må analysere bøkene
Neala Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 16. desember 2010 Kjempebra! Har innlevering av særemne i februar vi. Har valgt tegneseriesjangeren, lise myhre som forfatter og 3 bøker av henne. Kan ikke fortelle at det er enkelt når man må analysere bøkene Uff, nei, særemne er noe dritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå