Gjest Lolly Skrevet 16. oktober 2003 #1 Skrevet 16. oktober 2003 Samboeren er veldig nøye på at pc-en alltid er logget av. F.eks i sted hadde dan det veldig travelt til et møte, men han kom inn igjen etter å ha gått ut for å logge seg av siden han hadde glemt det i farten. Det skal nevnes at han har vært utro mot meg en gang for ca. 6 mnd. siden Er jeg for mistenksom?
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2003 #3 Skrevet 16. oktober 2003 Nei, ikke hvis han har lurt deg tidligere.
Dina_ Skrevet 16. oktober 2003 #4 Skrevet 16. oktober 2003 Bare spør han.. "Har du noe på pc'en som du ikke vil at jeg skal se?".
Gjest Lea Skrevet 16. oktober 2003 #5 Skrevet 16. oktober 2003 Jeg sletter loggen og vil helst ikke at sambo skal se hva jeg har gjort på nettet. Dette til tross for at jeg ikke har noe å skjule. Jeg vil ikke at han skal vite nicket mitt e.l. Trenger ikke å være noe skummelt vet du.
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #6 Skrevet 16. oktober 2003 Du bruker bare din sunne fornuft. Det er stor forskjell på å være direkte mistenksom..........Og om så var? Han har jo bevist at du har grunn til det......... Spør han rett ut da vel. Får du ikke noe svar, så sjekker du litt på egen hånd. MEN, hvis det ikke er noen tillit mellom dere...hvordan kan kjærligheten blomstre? Stol på han du. Men ha din sunne fornuft intakt!
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #7 Skrevet 16. oktober 2003 Spør da vel, si at det gjør deg utrygg at han er så nøye med å logge av. Og at du ikke vil han skal gjøre det - fordi det er jo slik at han ikke lenger skjuler noe. Reagere han på dette, hadde jeg blitt uhyre mistenksom.
la Flaca Skrevet 16. oktober 2003 #8 Skrevet 16. oktober 2003 Hei jenter; det der er noe jeg har tenkt på: HVORDAN SLETTER JEG LOGGEN?
liv Skrevet 16. oktober 2003 #9 Skrevet 16. oktober 2003 velg tools og så options så finner du loggen..
Gjest GreenSky Skrevet 17. oktober 2003 #10 Skrevet 17. oktober 2003 Nei, i og med at han har sveket deg før, synes jeg ikke at du overdriver. Det kan være vanskelig å bygge opp tilliten da, særlig når han har en (for deg) mistenkelig adferd.
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #11 Skrevet 17. oktober 2003 Vanskelig å si. Skjønner at du er mistenksom i og med at han har vært utro før. Tilliten er vel ikke helt på topp. Samboreren min slår alltid av mobiltelefonen når han ikke bruker den og har pin- koden aktivert. Noen ganger føler jeg at han er redd for at jeg skal gå igjennom meldingene og anropene hans...... kanskje vi er paranoide??
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #12 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg mener at menn som har vært utro må finne seg i mistenksomme damer! Har vært utsatt for det samme selv(utroskap), og nå krever jeg full tilgang til telefon m.m. Har han ikke noe å skjule, bør det være greit. Det tar lenger tid enn 6 mnd. å opparbeide seg tillit igjen! :-?
Gjest Madam Felle Skrevet 17. oktober 2003 #13 Skrevet 17. oktober 2003 Siden han har vært utro mot deg tidligere burde han være åpen som en bok om han da ikke har noe å skjule. jeg tror jeg hadde reagert litt dersom min kjære hadde vært så hemmelighetsfull. Det beste du kan gjøre er å spørre han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå