Gå til innhold

Tjena!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Endelig fått aktivert registreringen min. Henger vanligvis rundt på Samliv og Seksualitet og plager folket der med mitt (manglende) kjærlighetsliv. Hyggelig å være her med nick! :D

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Der er du!!!! Velkommen til oss :blunke:

På tide at du fikk registrert deg, syns jeg :kysse: fornøyd med det!

:hjerte: Glammy

PS, likte sitatet ditt, hvem???

Skrevet

Der var du endelig registrert! :kysse:

Koselig!!!

Suz :wink:

Skrevet

Takk, alle sammen! Hyggelig med en varm mottagelse. Og Suzy og Glamourgirl, dere må slutte med smigringen, ellers blir jeg høy på pæra her. Ikke grenser for hva jeg kommer til å ende opp med å innbille meg (3some.gif) ...

Glammy, sitatet er ikke spes dypsindig egentlig. Er fra en sang fra Tellé samleplata, av bl.a. Erlende Øye fra Kings of Convenience ... Så, ikke nødvendigvis stor poesi, men en fin sang og grei livsvisdom.

Tror jeg kommer til å trives her på KG. Hvem vet, kanskje jeg beveger meg ut av koffert-forumene etterhvert også?

:kul:

Skrevet

Tror jeg kommer til å trives her på KG. Hvem vet, kanskje jeg beveger meg ut av koffert-forumene etterhvert også?

:kul:

Ok, så da er du del delen av befolkningen som man kaller menn :blunke:

Skrevet

Ser at Glammy har kommet meg i fokjøpet og spurt om det jeg lurte på, nemlig hvor sitatet ditt kom fra... Takker :D

Lær deg en ting først som sist Gyldenløwe; Man kan aldri få for mye smiger!!! Og det er jo mulig vi mener det... :sjarmor:

Kanskje vi er ute etter en venn for livet her inne - din kjekkas :kyss:

Suzy :sjarmor:

Skrevet

Absolutt. care :ler: Eller gutt, hvis du dømmer fra utseendet. Jeg er forbannet med et fordømt freshface, ser for evig ung ut. Inbiller jeg meg. Blir ihvertfall spørt om leg på byen ofte nok, og det er jo litt hyggelig når man er inne i sitt 30. år. Men ja, jeg er såpass mann at jeg bare tenker på én ting :sjarmor:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:heiajente: Morna Løwen! Sitatet er fint, for sånne grunne jenter som meg som bare er opptatt av tant og fjas og krig og fred og sånn, så trenger ikke allting være så dypt, ser du :blunke: (men, øh hva betyr det sitatet egntlig??? :tvinne:hårlokk:smiley:) :ler:

Smiger er viktig, Løwis, og hvis vi vil smiske med du, så slipper du ikke unna, så det så

:kyss: Glæmmi

Skrevet

Top o' the mornin' to you, Glammy! Øh, altså det betyr at man skal la seg rive med og berøre av ting som er bra, og øh ... ikke løpe fra ting som er triste eller dumme ... og huske på at alt kommer med en pris her i verden, og hvis noen prøver å fortelle deg at det ikke er så, så ... øh er de ute etter å lure deg :wink:

Noe sånt. :hoho:

Altfor langt dog. Er det ikke litt teit med en sig som er lenger enn innleggene mine?

Gjest glamourgirl
Skrevet

:D Skjønner 8) ... Du er nå søt da. Selv er jeg uhyre fornøyd med min signatur, sier alt, lissom. Selv om jeg ikke helt skjønner den heller :ler: For lang? Nehei, det syns jeg nå ikke. Du kan vel ha en kortere neste gang, eller hva???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...