AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 på lørdag og på søndag fikk jeg litt brun utflod, som har gått over til blodig utflod etter hvert og som er på vei bort nå. Det kan jo har vært eggløsningsblødning og da har vel vært 1 eller to dager før eggløsning, noe som burde vært ideelt for ..? Nå er vi ikke veldig aktive prøvere da, men det hadde vært hyggelig om det skjedde. Det jeg lurer på er om man kan få eggløsningsblødning selv om man er gravid..? Er så ufattelig trøtt for tida og puppene er ømme... det siste kan jo selvfølgelig ha noe med eggløsning å gjøre også. Har i tillegg en del stikkinger i magen og føler for å legge meg klokka 8... gjeesp
Athene Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Blødning kan man få uansett, gravid eller ikke. Men jeg kan garantere deg at det du føler nå er inbilte symptomer. Dersom jeg forstår deg rett hadde du eggløsning lørdag eller søndag. I så tilfelle er det enda noen dager til egget fester seg, og begynner å produsere graviditetshormoner, dette tar ca 7 dager. Det er disse hormonene som gir symptomer, og de kommer skjeldent før en test vil være positiv (ca 14 dager etter eggløsning). De fleste som nettopp har blitt prøvere kjenner en haug med symtpomer, dette fordi man går og kjenner etter. Det er også derfor mange mener de har hatt symptomer før positiv test. Men det aller vanligste er å ikke kjenne noe som helst før du står der med to streker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå