Gjest Emera Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 - Helsemyndighetenes bekymring omkring nordmenns latskap er ubegrunnet. Bare se på nettdatere, alle har trening som sin store interesse her i livet. - I motsetning til IRL, hvor drømmepartneren vissnok "dukker opp når man minst venter det," så forsvinner h*n når man minst venter det på nettdating. *Poff* bortevekke... - Det må da være uhyre tett befolket i skog og mark. - Hvorfor søke partner på nettet, det er på Besseggen de befinner seg, kun avbrutt av det daglige pes på Elixia. - Hvis man ser ut som på webkamerabildet sitt er man sannsynligvis i siste stadium av en alvorlig sykdom. - Bilder av tissetassen er supre å legge ved førstemeldingen. - "Normalbygd" er så mangt. - Det er bekymringsverdig mange tallblinde der ute. Øvre alder 45 innbefatter ikke 55 og oppover. - De man helst ville blitt kjent med bor minst hundre mil unna. - Har du en muskel, fotografer den! - Å, hvor feil man kan ta av folk. Akk, hvor feil...
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 - Helsemyndighetenes bekymring omkring nordmenns latskap er ubegrunnet. Bare se på nettdatere, alle har trening som sin store interesse her i livet. - I motsetning til IRL, hvor drømmepartneren vissnok "dukker opp når man minst venter det," så forsvinner h*n når man minst venter det på nettdating. *Poff* bortevekke... - Det må da være uhyre tett befolket i skog og mark. - Hvorfor søke partner på nettet, det er på Besseggen de befinner seg, kun avbrutt av det daglige pes på Elixia. - Hvis man ser ut som på webkamerabildet sitt er man sannsynligvis i siste stadium av en alvorlig sykdom. - Bilder av tissetassen er supre å legge ved førstemeldingen. - "Normalbygd" er så mangt. - Det er bekymringsverdig mange tallblinde der ute. Øvre alder 45 innbefatter ikke 55 og oppover. - De man helst ville blitt kjent med bor minst hundre mil unna. - Har du en muskel, fotografer den! - Å, hvor feil man kan ta av folk. Akk, hvor feil... Hehehe, gode observasjoner der. Vi menn får gjerne ikke nærbilder av visse intime deler, men vi får til gjengjeld mange tomme profiler. Klassikeren er: "nei, detta var vanskelig. veit ikke hva jeg skal skrive her, kan ikke du heller spørre hvis du lurer på noe?" Og mellom linjene: "selv om profilen min er fullstendig innholdsløs, og det er intet for deg å gripe fatt i, så forventer jeg side på side av meldinger nå, for jeg er kvinne ikke sant, er ikke det nok, kanskje??" Blant dem som faktisk gidder å si noe om seg selv så er gjengangeren gjerne DETALJERTE kravspesifikasjoner som tar pusten fra en. Og så dette med kjemi da. "Viktigste av alt er kjemiiiiiii", sies det med høy pipestemme. Da får jeg lyst å smashe PCen min. 3
Gjest Tidssone Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 - ordbok er en ting mange bør ønske seg i presang - har du et bilde av deg selv i bar overkropp, gjerne med en øl i hånden, MÅ det brukes - send gjerne en åpningsmail som bare inneholder "Hei!" - synes du det er vanskelig å stave "Hei!", prøv med "pule?" - dersom det står i noens profil "ønsker langvarig forhold", ER det lite sannsynlig at du får huket denne personen når du selv er gift - "søker menn i alderen 39-48" betyr som oftes at 21 er uaktuelt. Selv om damene i klassen til lillesøsteren din synes du er en hunk - de fineste bildene er de der du har klippet vekk blondinen du har i armkroken 5
Gjest brutal_mann Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Jeg har lært at menn må være veltrente, rike, uten barn og må ta henne med storm. Hva hun skal bidra med er mer usikkert... 1
Gjest Tidssone Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Jeg har lært at menn må være veltrente, rike, uten barn og må ta henne med storm. Hva hun skal bidra med er mer usikkert... Vi må være veltrente, like kroppskontakt, barnløse, like koz, sjarmerende, like kroppskontakt, pene, like koz, søte, like kroppskontakt, snille, like koz, tause, like kroppskontakt, like fjellet både sommer og vinter, like koz, båtliv, like fysisk kontakt, veteranbiler, like koz, motorsykler, like kroppskontakt, dele andre uspesifikke interesser, like koz, kreve lite, sist men ikke minst så må vi like koz. 6
Gjest Emera Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 (endret) Vi må være veltrente, like kroppskontakt, barnløse, like koz, sjarmerende, like kroppskontakt, pene, like koz, søte, like kroppskontakt, snille, like koz, tause, like kroppskontakt, like fjellet både sommer og vinter, like koz, båtliv, like fysisk kontakt, veteranbiler, like koz, motorsykler, like kroppskontakt, dele andre uspesifikke interesser, like koz, kreve lite, sist men ikke minst så må vi like koz. Kroppskontakt = sex. Koz = sex. Endret 14. desember 2010 av Emera
Gjest brutal_mann Skrevet 14. desember 2010 #8 Skrevet 14. desember 2010 Kroppskontakt = sex. Koz = sex. Sannheten er at jo mer glad jeg er i en kvinne, jo mer har jeg lyst å pule henne... 1
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 14. desember 2010 #9 Skrevet 14. desember 2010 Vi har lært at det finnes mange køller i Norges land. Som juger og bedrar! Men underholdende historier fikk jeg ut av det iafall
Gjest brutal_mann Skrevet 14. desember 2010 #10 Skrevet 14. desember 2010 Vi har lært at det finnes mange køller i Norges land. Som juger og bedrar! Men underholdende historier fikk jeg ut av det iafall Sånn går det når en konsekvent velger drittsekker og kun vurderer menn overfladisk samt leker med dem over tid...
kristian82 Skrevet 14. desember 2010 #11 Skrevet 14. desember 2010 Å likevel driver dere med nettdating? Er en negativ nok så ordner nok det meste seg.
Gjest brutal_mann Skrevet 14. desember 2010 #12 Skrevet 14. desember 2010 Å likevel driver dere med nettdating? Er en negativ nok så ordner nok det meste seg. Nei, nettdating har jeg lagt på hylla for godt. Det er for mange overfladiske svin av noen kjerringer der ute.
kristian82 Skrevet 14. desember 2010 #13 Skrevet 14. desember 2010 Nei, nettdating har jeg lagt på hylla for godt. Det er for mange overfladiske svin av noen kjerringer der ute. Men det gjelder vel generelt? Gitt opp damer alt i alt da eller? 1
Gjest brutal_mann Skrevet 14. desember 2010 #14 Skrevet 14. desember 2010 Men det gjelder vel generelt? Gitt opp damer alt i alt da eller? Det er nærmere sannheten en hva jeg liker å innrømme.
taylor83 Skrevet 14. desember 2010 #15 Skrevet 14. desember 2010 (endret) Å likevel driver dere med nettdating? Er en negativ nok så ordner nok det meste seg. Er ikke så mye bedre de utenfor nettdating er min erfaring. De har som regel ei dame i en annen by Nettdating: - Ytterst få menn er under 180 - Når ble 170 over 180? - De fleste jobber med økonomi og finans - Maccer'n og finansrådgiver på lik linje. - Har en tendens til å glemme at de har sendt 14 meldinger til deg tidligere - uten svar. - De er ferdig med utelivet - er bare ute hver helg Endret 14. desember 2010 av taylor83 1
kristian82 Skrevet 15. desember 2010 #16 Skrevet 15. desember 2010 Alt i alt må man ta til fornuften da. Holde seg singel Ellers må man bare tolerere løgn, bedrag og all slags fanteri. It is wath it is. Eller C est la vie 1
Facepainter Skrevet 15. desember 2010 #17 Skrevet 15. desember 2010 "Normal kroppsbygning" betyr opp til 20 kg over normalen. "Litt rund" betyr på grensen til smellfeit. Profilbilder der man bare ser hodet bør få alarmklokkene i gang. Menn skal være ambisiøse, over 1.80, veltrente, aktive og generelt glad i å ta vare på seg selv - men du må godta at hun ser for jævlig ut for hun har fine indre kvaliteter. Ha gjerne en profil full av løgn og halve sannheter. Dersom du er for ærlig blir du lite interessant. Profilen må selvfølgelig være så generisk og kjedelig som mulig. Skriv gjerne om hva du jobber med og hvor fornøyd du er med det, vi bryr oss, og om alle vennene du har men at du savner en spesiell. Det er lett å få seg et knull, men vanskelig å finne noen man passer sammen med. "Ta kontakt om du vil møtes igjen" betyr at du ikke har sjanse i havet.
Gjest fersk lærer Skrevet 26. april 2011 #18 Skrevet 26. april 2011 Dette var gøy!!! Mine beste 5 minutter i dag 1
nettvenninnen Skrevet 28. april 2011 #19 Skrevet 28. april 2011 (endret) Har lært at det er slitsomt å skrive noe personlig til den man kontakter. Ta gjerne og kopier en frase om deg selv. Og send den til absolutt alle som kan krype og gå. Ikke vær selektiv. Har lært at alle profilbilder (hvis du er mann)kan skisseres på denne måten: 1. Av deg selv med en øl i hånda (for da ser du både morsom og sosial ut, selv om du egentlig er en asosial og venneløs evenukk) 2. Du har ei annen dame på fanget (for å vise at du har draget) 3. Skal være tatt på badet (for da har du en unnskyldning til å vise deg halvnaken) 4. Skal være tatt i bil. Og du skal ha solbriller i bilen (for da slipper du å vise hvordan du egentlig ser ut) 5. Skal være tatt den ENE gangen du var på jakt eller prøvde deg på ekstremsport. Har også lært at om du ikke har bilder på profilen din, så betyr ikke det at du er stygg. Det betyr bare at du er gift + notorisk utro og ikke vil at andre skal se det. Har ikke for vane å sjekke opp damer, så beklager at dette innlegget rammet menn. Endret 28. april 2011 av nettvenninnen 4
Gjest Tidssone Skrevet 28. april 2011 #20 Skrevet 28. april 2011 Manglende bilde kan også bety at han er stygg. Eller at han både er gifte og stygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå