livingdoll Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 (endret) Jeg lurer på om noen her har blitt lurt ang. salg eller kjøp av noe på nettet? Endret 16. desember 2010 av Bond
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Du kan jo ikke bli lurt siden du ikke vil sende varen før du har penger på konto. Jeg ville aldri ha akseptert å betale på forskudd. Enten postoppkrav eller mellomløsningen som finn har.
Gjest Linda sofie Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 En gang fikk jeg aldri kjolene jeg hadde kjøpt Hun jeg kjøpte de svarte meg ikke heller. Kjipt når sånt skjer.
IdaEmilia Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Det kommer jo ann på hvordan du betaler. Har handlet der et par ganger, kjøpte da på postoppkrav. Men vet at det ikke er alle selgerne som vill dette, fordi det hender at kjøperne ikke henter varene, og da må selgerne betale et (vet ikke hvor mye) beløp for det. Eller noe sånt...
kanelsnurr Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 (endret) Jeg mener på ingen måte dette stygt, jeg er bare nysgjerrig; Er det virkelig noen som gidder å kjøpe klær fra vanlige kjedebutikker som bikbok og gina brukt, når dette er såpass billige klær i utgangspunktet... jeg skjønner at man kan selge en brukt Chanel veske likson, men detta er litt uforståelig for meg. Endret 16. desember 2010 av Bond
wahaj Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 Det kommer jo ann på hvordan du betaler. Har handlet der et par ganger, kjøpte da på postoppkrav. Men vet at det ikke er alle selgerne som vill dette, fordi det hender at kjøperne ikke henter varene, og da må selgerne betale et (vet ikke hvor mye) beløp for det. Eller noe sånt... Da må selger betale porto begge veier, som ofte blir dyrt når man sender pakke og i oppkrav.
Gjest Linda sofie Skrevet 15. desember 2010 #7 Skrevet 15. desember 2010 (endret) Jeg mener på ingen måte dette stygt, jeg er bare nysgjerrig; Er det virkelig noen som gidder å kjøpe klær fra vanlige kjedebutikker som bikbok og gina brukt, når dette er såpass billige klær i utgangspunktet... jeg skjønner at man kan selge en brukt Chanel veske likson, men detta er litt uforståelig for meg. Jeg regner med klærene blir vasket før de sender de. Ser ikke helt problemet så lenge klærene er vakset før sending og ikke ser stygge ut Endret 16. desember 2010 av Bond
kanelsnurr Skrevet 15. desember 2010 #8 Skrevet 15. desember 2010 Jeg regner med klærene blir vasket før de sender de. Ser ikke helt problemet så lenge klærene er vakset før sending og ikke ser stygge ut Det skjønner jeg jo, jeg ser ikke noe problem med å kjøpe brukte klær (hender jeg går på loppis liksom). Det jeg lurte på er om det virkelig er noen som kjøper de klærne. Jeg skjønner om det er noe spesielt, og også merke-ting som man kanskje ikke har råd til å kjøpe nytt. Men å kjøpe noe "billig-klær" fra bikbok f.eks til halv pris + porto + risiko for at det er stygt/ødelagt i virkeligheten, da blir det jo nesten like dyrt som å kjøpe nytt. Jeg mener absolutt ikke at det er noe negativt, det er jo kjempebra om ting blir brukt lengre før det går i søpla, vi kaster allerede alt for mye. Jeg bare blei forundra over at det faktisk finnes et marked for det. Det har nemlig aldri falt meg inn at noen kunne være interressert i å kjøpe mine gamle klær (utenom eventuelt til en veldig billig penge på et loppemarked), til tross for at jeg som regel handler på mer eksklusive butikker enn gina og bikbok.
Gjest Bond Skrevet 16. desember 2010 #9 Skrevet 16. desember 2010 (endret) Tråden ryddet for reklame reglene Bond, mod Endret 16. desember 2010 av Bond
livingdoll Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 16. desember 2010 Jeg mener på ingen måte dette stygt, jeg er bare nysgjerrig; Er det virkelig noen som gidder å kjøpe klær fra vanlige kjedebutikker som bikbok og gina brukt, når dette er såpass billige klær i utgangspunktet... jeg skjønner at man kan selge en brukt Chanel veske likson, men detta er litt uforståelig for meg. Mine klær er da enten adri brukt eller brukt en gang:p Syntes det er begre å kjøpe noe til halvpris enn til full pris hvis man bare har brukt det en gang :-P
LetThemEatCake Skrevet 16. desember 2010 #11 Skrevet 16. desember 2010 Jag handlar nästan allt på internet (typ ebay) och har aldrig blivit lurad. Det enda missödet var när jag köpte många grejer och säljaren glömde bort en sak, men den fick jag en vecka senare. Jag betalar nästan alltid i förskott också, men då är det bara lite billigare saker (max 200 kronor), dyrare saker begär jag antingen faktura på eller så använder jag Paypal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå