Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke(n) farger ville du valgt på stua hvis du skulle pussa opp i dag?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest sunshine-t
Skrevet

vi pussa opp for ikke så lenge siden og vi malte terracotta-farge. en enkel forklaring; kremet beigefarge.

Gjest Anonymous
Skrevet

Malte for litt under et år siden og da ble det Lys-Toscana og den er jeg fortsatt kjempefornøyd med den fargen.

Liker litt varme lyse farger, og helst i terrakotta-stil.

Skrevet

Stua vår er rød. Angrer ikke et sekund på det.

Gjest sunshine-t
Skrevet

skrev feil.... mente som merethe skrev.. lys toscana. ikke alltid like lett og huske.. :ler:

Skrevet

Eggeskallhvit - og det er det vi har nå.

Skrevet

Vi har sjøgrønn stue fordi det passet til møblene som hadde blitt for blasse med hvite vegger. Skulle vi ha gjort noe i dag, ville vi ha byttet sofaer og hatt eggeskallhvite el vegger.

Skrevet

Har blå stue - og trives storveis med det.. men skulle jeg malt på nytt ville jeg nok valgt en gråfarge - med mye blått i.

Skrevet

Tror jeg ville valgt den beige fargen vi har i dag. Vet desverre ikke hva den heter, da den kun hadde en fargekode, men den minner om Baileys.

Jennifer

Skrevet

Skal male stue- og kjøkkenveggene i en farge som heter Hvete.. når huset blir ferdig da.

(har sikkert ombestemt meg 50 ganger innen den tid men.. :eeeh: )

Skrevet

Varm hvit. Passe best til møbler med farge. Ønsker meg rød eller brun sofa også.... Og nye gardiner.

Skrevet

pappeske-farget....altså litt sånn varm gråbeige...

Skrevet

Malte stua da jeg flyttet inn i nytt hus i fjor, eggeskallhvit! Ville valgt samme farge i dag...

Skrevet

Vi valgt Lys Toscana hos oss da vi pusset opp for knapt en måned siden. Den er helt nydelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...