Meridian Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Jeg har sett en fin, (mørke)blå anorakk med fusk-pelskrage på. Den var så fin, og den var litt tykk i stoffet og litt formsydd tror jeg. Det var iallfall ikke en sånn stor fjellanorakk, men en sånn som man kan bruke til hverdags og er god og varm og fin å bruke. Jeg så denne jakken på en person når jeg ventet på t-banen på majorstuen. Idag har jeg sett opptil flere slike jakker, men jeg får meg ikke til å spørre de jeg møter på t-banen Hvor får jeg kjøpt en sånn? Jeg bryr meg ikke om pris!
Kosemose Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Her har du en. En til. Eh, hun skriver at hun ikke mener fjellanorakk.... Jeg tenker du mener en eller annen slags parkas, de er jo kjempepopulære nå. Foreksempel Canada goose jakker til nærmere 6000 med coyotepelskant
Spekulator Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Kanskje det er kåpa fra Parajumpers du har sett?
Meridian Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2010 Her har du en. En til. Takk, de var fine, men jeg mente ikke fjellanorakk.
Meridian Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2010 Eh, hun skriver at hun ikke mener fjellanorakk.... Jeg tenker du mener en eller annen slags parkas, de er jo kjempepopulære nå. Foreksempel Canada goose jakker til nærmere 6000 med coyotepelskant Det er ikke akkuratt sånn heller, for den jeg ser etter er mer elegant.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #9 Skrevet 14. desember 2010 Takk, de var fine, men jeg mente ikke fjellanorakk. De er bedre enn ingenting.
Meridian Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 14. desember 2010 Kanskje det er kåpa fra Parajumpers du har sett? Vet du hvordan den ser ut? Vet du hvor jeg kan finne den?
Meridian Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #11 Skrevet 14. desember 2010 De er bedre enn ingenting. Ja, det har du rett i, men jeg har fjellanorakk. Men til hverdags vil jeg gå i en mer elegant anorakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå