Gå til innhold

Fantasier

32 stemmer

1. 1. Hva er ditt forhold til fantasier?

• Jeg er kvinne og vil beholde fantasiene i hodet mitt
      5
    • Jeg er kvinne og drømmer om å virkeliggjøre fantasiene mine
      9
    • Jeg er mann og vil beholde fantasiene i hodet mitt
      4
    • Jeg er mann og og drømmer om å virkeliggjøre fantasiene mine
      7
    • Ingen av alternativene passer for meg
      7

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stemmer det at det er forskjell på menn og kvinner i forhold til om fantasier er forbeholdt fantasien eller om man ønsker å virkeliggjøre dem?

Selvfølgelig er det individuelle forskjeller, men jeg lurer litt på tendensen her.

Selv er jeg kvinne og ønsker IKKE at mine fantasier skal virkeliggjøres. Fantasiene er noe som tenner meg når jeg onanerer, hadde de skjedd i virkeligheten hadde det bare vært ekkelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler? Jeg har hatt noen fantasier som jeg har levd ut i virkeligheten, og andre som jeg ikke har levd ut, og heller aldri kommer til å leve ut, i virkeligheten :)

• Liker 2
Skrevet

Interessant. Akkurat nå er det nøyaktig likt mellom kvinner og menn i avstemningen. :)

Skrevet

jeg er kvinne, og de aller fleste fantasiene mine lever jeg ut i virkeligheten, etterhvert som de dukker opp :)

Skrevet

Begge deler? Jeg har hatt noen fantasier som jeg har levd ut i virkeligheten, og andre som jeg ikke har levd ut, og heller aldri kommer til å leve ut, i virkeligheten :)

Jeg må si meg helt enig.

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

Samme her, man skal selvsagt aldri si aldri men pr idag har jeg inget behov eller lyst til å oppleve de i virkeligheten.

Noen fantasier er allerede testet, og blir 100% sikkert testet igjen ;)

Endret av MikeWaters

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...