Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Nå har jeg tenkt veldig lenge på permanent eyeliner.

Kom over Irenes Permanent Makeup på nettet.

Er det noen som har erfaringer derfra?

Spesielt når det gjelder eyeliner/bryn.

Håper på svar :nisse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Nå har jeg tenkt veldig lenge på permanent eyeliner.

Kom over Irenes Permanent Makeup på nettet.

Er det noen som har erfaringer derfra?

Spesielt når det gjelder eyeliner/bryn.

Håper på svar :nisse:

har hørt både positivt og negativt om irenes makeup..

når jeg skulle ta eyelier sjekket jeg litt rundt på nettet etter andres erfaringer og valget falt på beautypuff i lillstrøm - det angrer jg ikke på! er storfonøyd med både kundeservicen og arbeidet som ble utført, og nå går jeg også dit fast for å fikse neglene :)

• 1 år senere...
Skrevet (endret)

Bra sted i Trondheim

Endret av Jenny84
Skrevet

andre med erfaringer herfra?

jeg vurderer også å bruke dette stedet

Skrevet

Veldig mye skjult reklame for denne om dagen ...

• Liker 1
Skrevet

Det er bare å ta en titt på før/etter-bildene på hjemmesiden så ser man fort at man nok bør se seg om etter et annet sted.

Anonym poster: d3082e10d8a78692e6519ae1ca756473

Skrevet

andre steder som anbefales i Drammen, Tønsberg, Sandefjord, Grenland da?

Skrevet (endret)

Bare positivt

Endret av Jenny84
Skrevet (endret)

Trondheim

Endret av Jenny84
Skrevet

Hei. Vi var veldig fornøyde. Har selv et eget bilde inne på www.irenesmakeup.no. Det er jo vi selv som bestemmer design. Og vi synes bildene er veldig fine. De viser jo mange som ikke har bryn fra før som nå har fått nye. Og ei av mine veninner hadde vært et sted i Oslo som er veldig kjent før.. og fått laga feil. Dette ble rettet opp hos Irene. Man bør vel prøve før man sier noe ???? Irene er ei dyktig og rolig dame.

Så til anonym over, har du ikke forstått at man ikke må uttale seg om noe du ikke har prøvd...

Hilsen Jenny

Når det er snakk om å tattovere på noe, er det ikke "bare å prøve"! Da MÅ man gjøre mange undersøkelser før man gjør det, sånn at man finner noen som er flinke.

Anonym poster: f6c17db1b3bc972710c1705f8574ac36

• Liker 2
Skrevet

Reklaaaaaame!

Begynner å skjønne det

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg tatoverte øyenbryna på Irenes makeup i Drammen, og jeg er forsåvidt fornøyd. Jeg fikk en kjempe fin form på øyenbryna mine, men fikk en veldig gråaktig farge som jeg ser i etterkant. Nå er det to år siden jeg gjorde dette, og jeg vurderer allerede å fylle på i full farge på brynene mine.

Noen som har bytta om til full farge på brynene sine? altså å fylle på bare? evt hvor mye koster dette? Jeg betalte ca 3000 kr for 3 ganger da man må fylle på etter et par uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...