Gå til innhold

trenger hjelp til å sjule magen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg er egentlig normal i str(bruker str 38), men har en litt for stor mange:(, jeg liker ikke gå med kjole p.g.a dette. Magen bare stikker ut og det ser fælt ut. jeg vil ikke ha en skikkelig hold inn, men så lenge jeg kan kanskje holde inn magen bare. hva anbefaler dere? Har sett på noen av de korsettene på H&m, men lurer da på om jeg skal bruke str 38 eller 36 for å få litt effekt? som sagt jeg trenger ikke dramatisk effekt, så lenge jeg bare får dempet magen:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anjelika
Skrevet

De vanlige undertøyskorsettene på HM? De har ca null effekt på å stramme inn og forme, de er bare til pynt.

Skal du klemme inn magen så er det bedre med diverse hold in-undertøy, spanx og slikt er visst magisk. Har ikke prøvd noe slikt selv, men det må jo uansett være bedre enn et tjukt, klumpete korsett under kjolen.

Skrevet

Enig med Anjelika, de undertøyskorsettene man får kjøpt hos H&M og lignende har veldig liten eller ingen effekt når det gjelder å holde ting inne. Til bruk under en kjole eller hverdagstøy er nok hold-in undertøy et bedre alternativ enn korsett.

Men om du faktisk har lyst på et korsett så kan det være ganske fint å bruke det utenpå vanlige klær, og i så fall skal du ikke velge størrelse utifra den vanlige klesstørrelsen din, men velge et som har en midjeomkrets 10-15cm mindre enn din naturlige, det er det som sitter best og ser penest ut. Når det gjelder "ekte korsetter" riktignok, med et sånt undertøys-korsett er det ikke snakk om at man klarer å snøre inn ti cm uten at det ryker eller bøyer seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...