AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Jeg er arbeidsledig og går på dagpenger.Idag morres ringte nav meg,jeg gadd ikke ta tlf da det var en 815 nummer.Jeg tenkte dette var telefonselger.Nå er kl mye over 3 og de stenger 3.Hva kan grunnen være til at man blir oppringt av dem?Jeg skal seffølgelig ringe dem imorgen,men ble litt satt ut de har aldri ringt meg før.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 De vil høre hvordan det står til med deg. Mulig de vil du skal søke deg inn på et kurs eller at de vet om noen ledige jobber. De er pliktige til å følge opp og sørge for at folk gjør noe aktivt for å få seg en jobb.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 hahahah ja hvis det er det så er de virkelig dårlig til å følge opp.tS
Rararara Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Da jeg gikk som arbeidssøker hos Nav, ble jeg oppringt 3 ganger om tips til jobber som ble utlyst og kunne passe meg Ble meget positivt overasket over det, men jeg var meget aktiv til å møte opp og vise interesse selv også, så tror kanskje jeg var uten jobb i 9 dager. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå