AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Ok saa har det seg slik at jeg har 5000 kr som skal brukes i ca 2 mnd er det for lite? For disse pengene skal det hanndles inn toalett papir husartikkler middag for 5 av dagene i uken, til en person. Ikke frokost og det skal heller ikke hanndles inn kylling eller kjott i fra disse pengene , men frukt gronnsaker og helge snop etc. Annet som lunch/frokost til jobb og slikt skal ikke tas ut i fra disse pengene. Vist du har noen tips aa dele tar jeg de gjerne imot:) Ps skriver fra en engelsk laptop:)
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Om du kun skal bruke penger på ting til huset og middager uten kjøtt, så tror jeg dette skal holde i massevis! Vær sparsom, firstprice produkter er ikke dumme
Knitcat Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Det blir altså 550 kr per uke til frukt og grønt, toalettartikler og godteri? Det skulle vel gå bra det. For 80-85 kr per dag får du det til
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Ts Saa flott aa h;re , at det ikke h;res helt blaast ut:) for aa vere helt eksakt saa vil det gjelde for 7 uker. Penger til Frokost Lunch er lagt av kylling og kjott faar jeg gratis pga familie Kafe med veninner (annet sosialt opphold) og lommepenger til shopping etc Mobil regning,andre regninger,boliglaan,busskort og alt slikt er tatt. Saa da er det kun aa legge av penger til snop frukt og gront og drikke(melk juice brus), og som sagt husartikkler. firstprice produkter er ikke dumme Skal huske paa det Takker:) ps er det noen produkter fra first price som du mener er ekstra gunstige? eller like gode som de *vanlige* ?
Nynaeve Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Du kan alltids ha 7 uker shopping fri... Handle inn for ei heil uke av gangen, og på slutten av uka så ser du hva du har igjen til kafe og moro
tingeling Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 Tips (dette var min redning når jeg var student): Ta ut de pengene du kan bruke hver uke i kontanter. La kortet ligge hjemme og ta kun med deg de pengene du skal handle for den dagen. Da slipper du overforbruk den første uken og sult de neste
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #7 Skrevet 16. desember 2010 Tips (dette var min redning når jeg var student): Ta ut de pengene du kan bruke hver uke i kontanter. La kortet ligge hjemme og ta kun med deg de pengene du skal handle for den dagen. Da slipper du overforbruk den første uken og sult de neste Takk for tips , skal hanndle inn en gang i uken og da skal jeg kun ha med meg kontanter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå