AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Jeg har kjøpt meg tape on/off extensions, og skal sette det på i løpet av uka.Valget falt på det,siden jeg ikke liker keratin extensions.Men det jeg er litt redd for,er om jeg har fått i nok til at det blir bra.Kjøpte i salong,så er ingen krise om jeg må ha en eller to ekstra.Det får jeg tak i på dagen.Frisøren mente det var nok med 10 stk. Altså 10 doble fester til hele hodet. Har en frisørvenninne som skal sette de på,men hun også er litt usikker på om det er nok. Ville bare høre med dere som har,hvor mange dere har i hele hodet?
Gjest Silvermist Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Jeg hadde 12 eller 13X2, så totalt 24 eller 26 enkle. Du mener at det er 20 enkle, ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Jeg hadde 12 eller 13X2, så totalt 24 eller 26 enkle. Du mener at det er 20 enkle, ikke sant? Det blir 20 enkle ja vil jeg tro,når de ikke blir limt på hverandre. Når man tar den ene,legger på håret og legger den andre oppå der igjen,blir det jo en "dobbel" ? Altaå blir det 10 doble. Men hvis jeg IKKE legger de dobbel,blir det 20 enkle?
Gjest Silvermist Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 (endret) Da tenker vi det samme. Du skal legge de dobbelt, så ikke bli forvirret av at jeg spør litt rotete Om det blir lite eller ikke kommer an på hvor tykt hår du har fra før. Tror nok 10 doble blir fint jeg Dersom du synes det blir lite kan du jo bare fylle på med noen ekstra etter hvert. Endret 14. desember 2010 av Silvermist
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Ja,da skjønte jeg hva du mente.Har passe tynt hår,så er derfor jeg er sånn i tvil.Men som sagt,kan jeg jo bare kjøpe og fylle etter etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå