Gå til innhold

Penisstørrelse og øyemål

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

En ting som slår meg er at "alle" sier at de selv gjerne har 18 cm eller lengere eller oppgir at typene sine har det. Det virker jo ganske rart siden snittet er ca 15.

Det kan jo virke som om mange jenter har dårlig øyemål eller at de tror blindt på det typen forteller og at en størrelse som blir fortalt til å være 18 eller mer kanskje bare er rundt 15 eller så.

Så måler dere eller er det bare vill gjetning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når gjennomsnittet er 15 cm så er det naturlig nok noen som er over snittet og atter andre som er under snittet.

Kanskje de som er over normalt utrustet er i forhold, mens de med små tissefanter ikke er så? Det kan jo forklare saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnfolk er elendige på øyemål, så mannfolk kan omtrent si hva som helst. Ingen normale folk stiller med målebånd når de har sex, så ja - det blir bare gjetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnfolk er elendige på øyemål, så mannfolk kan omtrent si hva som helst. Ingen normale folk stiller med målebånd når de har sex, så ja - det blir bare gjetting.

Det går fint an å måle i andre sammenhenger enn som en slags godkjenning før sex, og det er også fullt mulig at mannen selv foreslår det, enten fordi han er stolt av størrelsen, eller bare for gøy - det har jeg opplevd flere ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når gjennomsnittet er 15 cm så er det naturlig nok noen som er over snittet og atter andre som er under snittet.

Kanskje de som er over normalt utrustet er i forhold, mens de med små tissefanter ikke er så? Det kan jo forklare saken.

Jeg tipper de jentene som har fått opplest lengden av kjæresten er sammen med typer som er opphengt i cm. To-tre cm ekstra, avhengig av hvordan man måler, er viktigere enn hva som faktisk effektivt dyttes inn i dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går fint an å måle i andre sammenhenger enn som en slags godkjenning før sex, og det er også fullt mulig at mannen selv foreslår det, enten fordi han er stolt av størrelsen, eller bare for gøy - det har jeg opplevd flere ganger :)

Jeg har også opplevd at kvinner har dratt fram målebåndet. Finnes ikke noe strre turn-off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd at kvinner har dratt fram målebåndet. Finnes ikke noe strre turn-off.

Det tviler jeg ikke på. Har ikke noe imot at en kjæreste er nysgjerrig på omkretsen rundt brystene mine, men om det var for å finne ut om jeg holdt mål (pun not intended), ville jeg sagt takk og farvel. Hva om du hjalp kjæresten din med å måle for å finne riktig BH-størrelse, og hun sa "Skal vi måle og se hvilken størrelse du trenger i boxer, eller? ;)", ville det vært totalt forkastelig? Isåfall sliter jeg litt med å forstå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg ikke på. Har ikke noe imot at en kjæreste er nysgjerrig på omkretsen rundt brystene mine, men om det var for å finne ut om jeg holdt mål (pun not intended), ville jeg sagt takk og farvel. Hva om du hjalp kjæresten din med å måle for å finne riktig BH-størrelse, og hun sa "Skal vi måle og se hvilken størrelse du trenger i boxer, eller? ;)", ville det vært totalt forkastelig? Isåfall sliter jeg litt med å forstå det.

Nei, syntes ikke det ville vært forkastelig, kanskje litt turn on faktisk :lur:

Mulig det er meg som er merkelig, men tenner litt på settinga der jeg blir målt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil da ikke si at mannen min er særlig flink på øyemål eller å måle, han mener han har rundt 25, noe han garantert ikke har... :fnise: men er fornøyd forde :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd gjentatte ganger nysgjerrighet rundt størrelsen min, men når målebåndet kommer frem er det ferdig for min del. Overfladiskhet er en gedigen turn-off for meg.

For det første regner jeg med at kjæresten min har langt større forutsetninger til å vite størrelsen på BH'en hennes enn det jeg har. Jeg bryr meg ikke om BH-størrelser i det hele tatt, og om jeg skal kjøpe sexy undertøy til henne, spør jeg selvsagt. Og når man skal finne størrelse på boxeren så måler man da for pokker ikke pikken??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...