trulta_ Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Ny time på treningssenteret der jeg trener, men er det gøy? Noen som har prøvd denne varianten.
aline Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 vi har hatt det en stund på treningssenteret mitt, jeg har prøvd det en gang. Det er god trening, men for min del kommer det fryktelig an på instruktøren. Har jeg en motiverende instruktør er det gøy, har jeg ikke en instruktør som er "min type" så kjeder jeg meg litt.
ablaze Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Corebar er kjempegøy og knallhardt!! Fantastisk trening for kjernemuskulaturen (masse mage og rygg). Viktig å passe på at du kun roterer overkroppen og ikke hoftene (spør instruktør om hjelp til teknikk hvis du ikke forstår - får ikke så mye ut av timen ved feil teknikk).
Marshmallow Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Corebar er absolutt verdt et forsøk! Personlig kan jeg ikke si at det er favorittimen min, men med den rette instruktøren er det nok absolutt morsom og effektiv trening. Har uansett tro på å prøve nye ting for å bryte opp den vanlige treningsrutinen 1
gladidag Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 kjempegøy og effektiv trening...ble støl i muskler eg ikke visste om de første gangene. Skal på corebar nå om en time, gleder meg:)
Banan Skrevet 19. desember 2010 #6 Skrevet 19. desember 2010 Personlig mener jeg at corebaren er ganske oppskrytt. Instruktørene på treningssenteret hvor jeg trener har snakket om disse corbarene i lang tid, og da vi endelig begynte å bruke dem var vi flere som ble skuffet. Skal være enda flere timer på programmet med corebar etter nyttår. Tviler på at jeg liker det noe bedre da, men verdt et forsøk. Er sikkert god trening, men for meg ble det litt kjedelig.
Emmaa Skrevet 23. desember 2010 #7 Skrevet 23. desember 2010 Jeg syns det er en av de artigste timene på mitt treningssenter! Blir ofte sykt sliten, men som flere nevner oppover her, kommer det litt an på instruktøren.
Gjest bubbels Skrevet 25. desember 2010 #8 Skrevet 25. desember 2010 Elsker corebar der jeg trener, (treningshuset i Oslo). Men ja det kommer an på instruktøren, jeg trener corebar 2 ganger i uken
Coronas Skrevet 26. desember 2010 #9 Skrevet 26. desember 2010 Core Bar er en av mine favoritter på helestudioet. Både styrke og kondisjon på en time. Ellers syns jeg zumba er knallbra trening!
SmallTalk Skrevet 2. januar 2011 #11 Skrevet 2. januar 2011 (endret) Jeg liker å trene variert, og varierer mellom spinning, hard styrke og diverse saltimer. Corebar er morsomt og god trening for kjernemuskulatur og holdning, men som sagt, det kommer veldig an på program og instruktør. De instruktørene jeg har vært på timer hos er veldig flinke og har morsomme programmer, da blir treninga morsom. Endret 2. januar 2011 av SmallTalk
trulta_ Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #12 Skrevet 29. januar 2011 Takker for svar. Jeg har vært på denne timen 2 ganger, timen er full etter ett par minutt, så da er det vanskelig å få plass. Jeg liker treningsformen, litt uvant å holde på stangen hele timen. Merket det veldig godt i siden av magen etter time 1, var veldig bevist på å bruke magen under øvelsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå