Gå til innhold

Skal dere holde tale?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er klart jeg skal holde tale til kjærsten (da mannen) min!

I talen går det an å snakke om hvordan dere møttes, ditt inntrykk av han, morsomme historier fra samlivet, eller en svulstig tale alla Ari Behn.

Har ikke helt funnet ut hvordan jeg vil gjøre det ennå, men godt planlagt - det skal den være!

Skrevet

Jeg skal holde tale, og faktisk så gleder jeg meg til dette.

Har holdt endel foredrag og taler tidligere så da må det jo gå bra å snakke om det beste jeg vet, nemmelig min mann :klem2:

Skrevet

Jeg tror virkelig ikke jeg tør. Ingen forventer det av meg heller, så det er litt greit. Ja, han fortjener en tale, men... Hmm, ikke så enkelt det her. Har bestemt meg for å tenke på det frem til litt nærmere bryllupet, ikke avskrive det helt i alle fall.

Skrevet

Jeg holdt en kort tale i vårt bryllup + hadde sang til mannen min. Grunnen til at jeg holdt taler er fordi jeg synes han også fortjente noen ord på denne dagen. I tillegg hadde jeg lyst til å si litt til min forlover, min mor + hans familie. Da var tale den beste måten å gjøre det på.

Skrevet

Jeg skal holde tale :) og gleder meg også til det!!

Jeg vet at både han og vår familie vil sette veldig stor pris på at jeg gjør det, selv om bruder kan slippe.....

Jeg syns det er en fin måte og fortelle alle mine nærmeste hva min kjære og de betyr for meg!

Skrevet

Jeg synes det hadde vært veldig gøy å holde tale, men jeg kommer ikke til å gjøre det! Jeg er verdens største sippedukke og kommer ikke til å greie å få frem noen ting! Regner med jeg er nervøs nok den dagen om jeg ikke vet at jeg skal holde en tale også! Men jeg vil veldig gjerne lage en sang! Blir nok det jeg får fra min kjære også! Og det er helt greit, selvom det hadde vært gøy med tale! All respekt til dere som ikke har noe problem med å reise dere å si noen ord :blomst:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hjemme hos oss har samboeren min allerede begynt å grue seg til sin tale som han vet det forventes at han holder. Når han manner seg opp til å si noen ord, synes ikke jeg det er mer enn rimelig at jeg gjør det samme.

Så jeg er ganske sikker på at jeg skal holde en liten tale. Men jeg kommer ikke til å si noe om det til den kommende brudgommen. Det blir en liten overraskelse.

Skrevet

Jeg tror jeg skal holde tale, men er litt usikker på hva jeg skal si og hvordan jeg skal legge opp talen. Noen som har tips?

Skrevet

Jeg kommer ikke til å skrive talen på forhånd, bare notere meg stikkord og prate rundt de. Jeg liker ikke oppleste taler.

Og nei, jeg er ikke vant til å holde taler. Har kun holdt tale i bryllupet til venninna mi hvor jeg steppet inn som forlover 2 dager før, og rakk ikke å skrive talen.

Skrevet

Jeg har ingen bryllupsdato i sikte, men jeg kommer garantert til å si noen ord til min kjære på den store dagen.

Skrevet

Jeg vet ikke helt ennå - jeg føler at jeg ikke har mer behov for å utbasunere hvor flott min kjære er for gjestene, det sier seg selv; jeg har jo nettopp giftet meg med han :). Det jeg evt har lyst til å si, tror jeg at jeg vil si på tomannshånd. Men som sagt, jeg har ikke bestemt meg ennå, kan tenkes jeg plutselig har lyst til å si noen ord til min familie og en setning eller to til min kjære. *ringblomst som lider av valgangst*

Skrevet

Jeg holdt tale for min mann, hadde skrevet den på rim. Etterpå ga jeg ham en stjerne på himmelen som er oppkalt etter ham :D Han holdt IKKE tale for meg under middagen, men derimot sang han for meg etter at kaffegjestene hadde kommet - Ingen er så nydelig som du....smelt :lol:

Skrevet

Jeg tørr ikke å holde tale. Skal prøve å lage en sang. Men hvis jeg ikke får det til så blir det ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...