AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 etter 15 mndr i utlandet..... Herregud som jeg savner norske menn ;-) 1
Cancer81 Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Hehe, skjønner deg godt! Får komme deg hjemover igjen :D
Gjest BabyBlue Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Hva savner du med de? =) Hvor er du og hvordan er mennene der du er nå? Er kun nysgjerrig. Kulturforskjeller er litt interessant.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Jeg bor også utenlands, har gjort det i mange år nå, men jeg savner overhodet ikke norske menn! :D
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Jeg bor også utenlands, har gjort det i mange år nå, men jeg savner overhodet ikke norske menn! :D Nei, de utenlandske er jo så deilig macho-dominerende, så herlig å være en ekkel liten passiv og svak gynobylt under hælen på mannens sko, ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 Nei, de utenlandske er jo så deilig macho-dominerende, så herlig å være en ekkel liten passiv og svak gynobylt under hælen på mannens sko, ikke sant? Jepp, utlendinger er en ensartet gjeng, og selvfølgelig er nordmenn alle andre folkesalg overlegne.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #8 Skrevet 14. desember 2010 Jepp, utlendinger er en ensartet gjeng, og selvfølgelig er nordmenn alle andre folkesalg overlegne. Det tror da heller ikke jeg. Men du er kanskje blant dem som er breddfull av skam over å være nordmann, og ligger med vidåpen kuse overfor menn fra alle andre kulturer, og da helst de deilige, kvinneundertrykkende macho muslimene?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #9 Skrevet 14. desember 2010 Det tror da heller ikke jeg. Men du er kanskje blant dem som er breddfull av skam over å være nordmann, og ligger med vidåpen kuse overfor menn fra alle andre kulturer, og da helst de deilige, kvinneundertrykkende macho muslimene? Ja, det var presis det jeg mente med at jeg, etter mange år utenlands, ikke savner norske menn.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 14. desember 2010 #10 Skrevet 14. desember 2010 GJØR du? Hvorfor? Hver sin smak altså.. savner mine irske gutter jeg..
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #11 Skrevet 14. desember 2010 GJØR du? Hvorfor? Hver sin smak altså.. savner mine irske gutter jeg.. Har et forslag til deg. Jeg lager en flåte, du setter deg på den og peller deg avgårde til Irland. Deal? 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #12 Skrevet 15. desember 2010 Nysgjerrig på hvorfor, jeg også. (Er forresten svært glad i de norske mennene, så ingenting av sånnslagstull.) Irske menn ligeså, da :P
AnneBonny Skrevet 15. desember 2010 #13 Skrevet 15. desember 2010 Skjønner vs ikke skjønner: Jeg skjønner at man kan like irske/skotter :gjeiper: Men jeg skjønner ikke hvorfor man hater norske menn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå