Gå til innhold

hjelp!fornye garderoben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha gått gravid i 9 mnd,og derfor stort sett bodd i svære topper og joggebukser har jeg nå veeeldig lyst til å fornye garderoben!(det trengs VIRKELIG) ..I`m bringing sexy back!

men trenger hjelp,jeg har null peiling på hva jeg bør kjøpe av klær og sko,hva som er hot nå og eventuelle kommende ting som blir det.Synes det er utrolig vanskelig å shoppe fine antrekk,har liksom hengt meg fast i den "slækkestilen" med utvaskede joggisbukser.. :tristbla:

Ser andre som er flinke å kle seg og sette sammen ulike plagg og sko til,og skulle så gjerne kunne gjort det samme!

Kan vel nevne litt om hvordan jeg ser ut; mørkt hår,ca 174 høy,veier litt over 60 kg.Bruker stort sett M i klær.

Har litt ekstra "babyfett" igjen på mage og lår,men dette skal bort etter hvert;)skla begynne å trene igjen nå.

Blir kjempeglad om noen har tips eller råd til meg ang garderoben! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter...ingen som vil hjelpe?

Skrevet

Litt vanskelig når du ikke sier noe om hva du liker å gå med. Kanskje du kan kikke litt rundt på nett og lenke til noen ting du liker, så kan i hvert fall jeg prøve å si noe om hva jeg ville satt det sammen med?

Skrevet

Jeg er egentlig åpen for det meste! :)

Bare ikke værste sort haremsbukser og turban og slikt..

ellers åpen for alle forslag,link gjerne til bilder/sider om dere har noen! er bare gøy å se hva andre liker så får jeg inspirasjon :)

Skrevet

Alder har jo litt å si, men jeg kan egentlig ikke hjelpe deg så mye. Er ufattelig dårlig til å shoppe. Vet bare at jeg liker den litt klassiske, tøffe stilen. Jeans eller lignende, støvletter til under kneet med lav hæl, fin skjorte/topp/genser, en innsvinget ullkåpe i brunt/grått/svart og et fint skjerf. Jeg vet jeg liker det når jeg ser det i blader og på andre, men finner det ikke når jeg selv skal kjøpe :P

Skrevet

Ok,glemte å nevne alder ;)

Jeg er 27 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...