AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Hvor kan jeg få kjøpt Koss headset, sånn til å koble til Mp3spilleren i Oslo? Er det noe sted på Oslo city eller byporten?
Gjest Cho Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Over alt hvor de selger elektronikk, alt fra Expert til Clas Ohlson.
Gjest Airi Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Oslo City og Byporten vet jeg ikke, men det ligger en expert rett oppi gata: kart Det tar deg to minutter å gå dit fra Jernbanetorget.
Wonders Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 kjøpte mitt nederst i karl johan på teknikmagasinet, -billig! Om du registrerer de på nettet har de livstidsgaranti.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Clas Ohlson på Oslo City http://www.clasohlson.no/About/StoreDetail.aspx?id=10005749 http://www.clasohlson.no/Siteseeker/Search_o.aspx?q=Koss
Meaty Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Bare et tips: Jeg ville heller ha kjøpt Sennheiser PX100 enn Koss portapro, hvis det er relativt små, billige, sammenleggbare hodetelefoner du er ute etter. De har bedre bass, og lekker ikke så mye lyd. Det er i hvert fall min erfaring, etter å ha prøvd begge.
Gjest BabyBlue Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 Koss lekker mye lyd som nevnt. Fin til jogging og slikt siden det sitter godt og veier lite, men du må ha høy lyd for å få noe særlig ut av musikken, noe som ikke er direkte bra for hørselen.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #8 Skrevet 14. desember 2010 Bare et tips: Jeg ville heller ha kjøpt Sennheiser PX100 enn Koss portapro, hvis det er relativt små, billige, sammenleggbare hodetelefoner du er ute etter. De har bedre bass, og lekker ikke så mye lyd. Det er i hvert fall min erfaring, etter å ha prøvd begge. Takk for tips, men det er kjæresten som ønsker seg Dere andre: Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå