Gå til innhold

Hvilket stjernetegn er du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Løven, skytten og jomfru. Jeg er opptatt av dette, så her skal jeg skrive litt utfyllende faktisk, som anonym:

Løven i meg: Jeg er stolt og liker betryggelser. Er en god venn og er flink til å ta ledelse og bruke ledeegenskaper positivt. Løven er veldig rettferdig og tenker ofte på andre før seg selv.

Jeg har lange forhold bak meg hvor jeg har opplevd at jeg har tilgitt veldig mye, noe som også er typisk. En løve kan tilgi utroskap og verre er, så jeg har flere ganger hatt grunner til å ta meg sammen og lytte til andre. Jeg er dramatisk og passer veldig godt med tvillingen (kjenner mange i dette tegnet) og andre tegn som er "morsom", hvor samtalene går i flyt og hånd i hånd med humor. Å ta vare på folk og tenke det beste er det mest gjenkjennelige ved meg og løven. I likhet med ærlighet.

Skytten i meg gjør meg tilbaketrukket og tenkende. Fredskapende, glad og åpen. Trekker meg lett til naturen og elsker frihet, dette kan lett kræsje med behovet mitt for trygghet i løven, så det er en utfordring å balansere dette.

Jeg lar andre være seg selv og setter vennskap veldig høyt.

Jeg kan være irrasjonell og liker ikke å miste kontrollen i livet mitt.

Jomfruen i meg skaper spenning. Analystiske evner og sensitiv. Perfeksjonisme og liker ikke kritikk og negativitet. Utpreget kritisk sans.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tvilling, og passer meg perfekt.

Du har en velutviklet sosial intelligens

Du er ekstremt verbal

Du elsker alt som er nytt og spennende

Du er en notorisk flørt

Du er nysgjerrig

Du liker å lære nye ting

Du er meget sosial

Du kan gjøre flere ting på en gang

(fra astrolog.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er skorpion og kjenner meg godt igjen, hehe.

Jeg er sta og hemmelighetsfull. Leder.

Kommer best overens med det motsatte kjønn, noe jeg håper jeg kan modnes fra en vakker dag. Lite åpen om meg selv, men leser andre som en åpen bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fisk og aner ikke hva om det passer, hehe.

Jeg har aldri lest no særlig om fiskene, så vet ikke hva det sier :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol: Steinbukk. Ascendant: jomfru. Måne: Skorpion.

Stemmer veldig bra :gjeiper:

Er reservert, forsiktig og ansvarlig - Trenger anerkjennelse for det jeg gjør. Kan være kynisk.

Er perfeksjonist og tenker veldig på karrieren min.

Er lidenskapelig og kan være litt sjalu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passer veldig godt med tvillingen (kjenner mange i dette tegnet)

Jeg er tvilling og bestevenninna mi er født i løven :P

Stemmer ganske bra, er ikke et eneste kjedelig øyeblikk når vi er sammen! :enig:

Siden tvillingen er nevnt fra før, skal jeg ikke gå så godt inn på det. Kjenner meg hvertfall godt igjen.

Jeg har flere personligheter, er dramatisk og sta, setter humor veldig høyt og ombestemmer meg støtt og stadig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en tidligere tråd hvor jeg lærte meg hva Ascendanten min var, men husker ikke helt hva ascendanten/månen/venus og lignende betydde. Løven er i hvertfall soltegnet. Det er nevnt ganske godt fra før og jeg kjenner meg godt igjen :) Tror ascendanten min var jomfru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tvilling med ascendant i løven og måne i vekten. Føler det stemmer godt på meg;)

Endret av josefin88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er skorpion og kjenner meg godt igjen, hehe.

Jeg er sta og hemmelighetsfull. Leder.

Kommer best overens med det motsatte kjønn, noe jeg håper jeg kan modnes fra en vakker dag. Lite åpen om meg selv, men leser andre som en åpen bok.

Jeg er også skorpion. Kjenner meg igjen på flere punkter, men det gjør jeg sikkert om jeg leser om væren, steinbukken, løven og jomfruen også :)

Either way - jeg er veldig åpen om meg selv, så da er jeg ikke representativ for skorpionen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅ bare få skyte inn - klarer ikke la være...

Hva med å ta en test, hvis du er en av disse som pleier å lese horoskoper og stjernetegn. Begynn å lese horoskopet på stjernetegnet som kommer ETTER ditt eget, så skal du se at det passer dét også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅ bare få skyte inn - klarer ikke la være...

Hva med å ta en test, hvis du er en av disse som pleier å lese horoskoper og stjernetegn. Begynn å lese horoskopet på stjernetegnet som kommer ETTER ditt eget, så skal du se at det passer dét også ;)

Ai. Men spørsmålet var om man kjente seg igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ai. Men spørsmålet var om man kjente seg igjen :fnise:

Joda, men JEG klarer ikke la være allikevel :)

Så hvis det er slik at skorpionen er kjent for å være kverulant så stemmer det sikkert bra i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kreps. Bbeskrivelsen av krepsen stemmer greit, men det gjør beskrivelsen av alle de andre stjernetegnene også. Noen andre stemmer faktisk bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...