Meg88 Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Hei dere. Jeg har tidligere prøvd clip-on extensions, men syntes det ble så kjedelig å ta av og på. Nå tenkte jeg meg en tur til frisøren for å feste på. Og da lurer jeg på hvilke erfaringer dere har. Hva er f.eks forskjell på tape og punkt extensions? Hva fungerer best? Tips til steder som er flike til dette? Helst i Tønsberg?:-) Det er lov å prøve seg... :)
sebra Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Jeg råder deg ikke til å ta extensions med keratin fester, det var ett herk, samt mista masse hår når jeg tok det ut. Det jeg har best erfaring med er enten punktfeste hår som festes med microringer, eller hår tresser eller hva det heter som festes med microringer, merka ikke noe slitasje når jeg tok det ut. Tape skal visst være veldig bra, men det har jeg ikke fått prøvd enda.
glamorous Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Tape er MYE bedre enn punkt hvertfall. Du får ikke denne "spaghetti" effekten med tape, som du gjør med punkt extensions., fordi det er mye mer hår på hver tresse, enn det er på hvert punkt. Tape er lett (og raskt) å ta på, men punkt tar FOREVER. Tape er relativt lett å fjerne selv også, så lenge du har remover spray.
Meg88 Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2010 Flere som har erfaringer? Kan noen fortelle hva som er forskjellen mellom disse to? Ringte frisøren min i dag, og fikk time i morgen. Hun sa de bare hadde punkt:-/ Burde jeg droppe det?
Gjest Lebewesen93 Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Jeg har med keratinfester. Har hatt clips, men jeg fikk det ikke til å se naturlig ut i håret mitt, siden det er så kort og sånn. Har hatt med keratinfester to ganger, første gangen måtte jeg ta de ut etter 2 måneder, nå har jeg hatt de i 4-5 måneder å burde ta de ut igjen. Jeg synes i allefall at det er bedre enn clips, å bare man behandler håret bra så kan du ha det i noen måneder. Det kan rettes og sånn, men du burde ikke bleke det. Jeg har bleket håret "mitt" noen ganger å det ser ikke så veldig bra ut lenger. Er blitt veldig tynt. Nå vet ikke jeg hvordan de andre måtene er, men jeg er fornøyd med keratinfester. Er ikke ubehagelig å ha på ( litt ekkelt de første nettene og de første gangene du skal vaske det) ikke gre for hardt i gjennom håret om du ikke bruker naturbørste(?) det gjør vondt.. Men det sitter godt fast, så du slipper å risikere miste håret om det blåser ute eller om noen skulle lugget deg. Om du skal ha for full extensions til hele huet så koster det noen tusen, å du kan som regel ikke ha det i lenger enn 6 måneder( da skal du behandle det godt å være heldig) så det kan jo bli litt dyrt om man skal fortsette å sette på nytt og nytt 2-4 ganger i året? Men jeg har i allefall blitt avhengi nå, å vil for alt i verden ikke vise meg ute med bare mitt hår. Mulig jeg prøver clips igjen neste gang, da. Jeg mistet en del hår da jeg skulle da de første ut, men det var pga jeg klippet dem av, viste ikke at det fantes et middel som skulle løsne dem ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå