MsPaddington Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 (endret) Hørte den på radio for et par dager siden. Husker at den var populær for en del år siden, men ikke helt hvor lenge siden det er. Er rimelig sikker på at sangerinnen er norsk, men skal ikke si det heller for sikkert. Hun synger på engelsk og det eneste ordet jeg husker er "perfect". Men synes jeg husker at hun synger det ordet med ironi eller et eller annet. Det er ihvertfall egentlig ikke "perfect". Sangen er rolig, men ikke helt rolig likevel, og ganske melankolsk. Haha, jeg veit hvor dårlig info dette er, men jeg prøver meg likevel. Noen som har peiling?? Endret 13. desember 2010 av MsPaddington
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Det kan ikke være lilyjets med perfect picture? Første som slo meg
Gjesten Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Josefine Eggum - Perfect? Jeg har ikke hørt på sangen, gjorde bare et kjapt søk på google, så kan hende jeg bommer helt
Haustlauv Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Kanskje det er den fra dr.greve-reklamen? "Cause it's a perfect world and I'm a perfect girl, no reason to be sad cause it's a..." et eller annet, jeg husker ikke mer
MsPaddington Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2010 Huff, er visst ingen av dem... Men takk for mange gode forslag!
etvisningsnavn89 Skrevet 17. desember 2010 #7 Skrevet 17. desember 2010 Fairground Attraction - It's got to be perfect
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå