Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Madam Felle
Skrevet
Han er også utro mot DEG, forstår du ikke det?????????  :ler2:  

Eier du ikke selvrespekt?  :klovn: Det er kvinner som deg som ødelegger ryktet vårt blant menn! De snakker om dere i nedlatende vendinger, og ler bak ryggen deres. Det er veldig synd, men jeg syns dere legger opp til det selv. Det ville ikke vært så mange utro menn, om det ikke fantes så mange over-villige kvinner...... :eeeh:  Hva med å skape deres eget liv?

Istedenfor å infiltrere andres liv........... :idesmil:  

Men husk fremfor alt, denne mannen er også utro mot deg! For du forstår vel at han har masse sex med henne også..... :klaske:

Igjen et tåpelig innlegg fra en gjest. :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Er ganske ny her jeg, uten brukernavn eller noen ting. Men dette hørtes da virkelig for utrolig ut til å være sant. Legger folk ut bilder av sin forlovede i det hele tatt, da? Trodde det først og fremst var bilder fra bryllupet...

Forøvrig, at hun er sjalu på noe som (riktig nok lykkelig uvitende) planlegger bryllup med hennes elsker, er da naturlig? Hvis man har fått følelser for noen tar de ikke hensyn til hvem som "hadde han først", selv om det hadde vært mye greiere.

Jeg skjønte heller ikke det med et "forhold på si". Snoopi er ikke gift, skriver hun, men hvis hun ikke visste at han var i et forhold før hun så dette bildet, så må hun vel i det minste ha kjæreste eller samboer? Spiller ikke så stor rolle da om man er gift eller ikke, synes nå jeg.

Fortelle eller ikke fortelle? Jeg vil egentlig si ikke fortelle. Det er ikke ditt ansvar. Det du burde gjøre er å bite tennene sammen og avslutte dette forholdet, kanskje også oppfordre/be/true han til å si det selv. Men det er ikke enkelt, det vet jeg godt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror dette bare eroppspinn fra en som er misunnelig på at andre har det bra. Hvor mange har lagt inn bilder av forloveren sin her inne?

Kunne kanskje tror på det om det var snakk om brudebilde, men ikke bilde av ugifte.

Hvor finner en de bildene da?

Skrevet
Tror dette bare eroppspinn fra en som er misunnelig på at andre har det bra. Hvor mange har lagt inn bilder av forloveren sin her inne?

Kunne kanskje tror på det om det var snakk om brudebilde, men ikke bilde av ugifte.

Hvor finner en de bildene da?

:klø: Tenke, tenke

Hos Tex, foreksempel...............

Skrevet

Dette er enda et patetisk, bedritent forsøk på å gjøre deler av Kg-brukerne usikre...

Hvis denne "dama" ville være real - hun stiller jo egentlig et i utgangspunktet realt spørsmål - om hun skal fortelle eller ei, - så ville hun vært mer diskre, og holdt Kg utenfor. Kg-verden er liten, i denne sammenhengen.

- Eller hun ville dundret bort til den uvitende forloveden hans og sagt det rett ut. Ikke dette, verken fugl eller fisk.

Altså kun en bløff.

Skrevet
Dette får meg til å tenke i de baner at noen æønsker å gjøre noen litt usikre og sjalu' date=' uten at det trenger å være noe sannhet i det...[/quote']

Enig med Poirot. Dette virker bare som en bløff.

Skrevet

Tenk om denne personen gir deg råd på denne tråden da :o

Huff ja ville ikke det vært grusomt!! :blunke:

Tipper ingen er tøff nok til å stå frem og påstå at de har et forhold til mannen min slik det er foreslått her, men om så var så spytt ut.

Jeg er overhodet ingen tilhenger av utroskap, og ville i alle tilfeller visst om det hvis det var meg det gjalt. På samme måte ville jeg aldri sittet på slik informasjon selv, det er den verste formen for uærlighet syns nå jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er nok "hevn" fra Snuppi, eller Muppi eller hva hun kalte seg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Like tåpelig som bildet og navnet ditt Madam Felle???? :sprettoy:

Så du har utnevnt deg selv som øverste dommer her inne? :forvirra:

Forventer å se at du snart går i din egen FELLE! :flau:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Like tåpelig som bildet og navnet ditt Madam Felle???? :sprettoy:

Så du har utnevnt deg selv som øverste dommer her inne? :forvirra:

Forventer å se at du snart går i din egen FELLE!

Om du har noe å si meg får du logge deg på som normale folk, ellers kan du fint klappe igjen for min del. :roll:

Skrevet

:transe:

Æsj, så dumt.

Ikke noe å bry seg om, jenter.

Klem fra La Guapa :hoho:

Skrevet

Og jeg som håpet i det lengste at noen ville bite på........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...