Gjest snoopi Skrevet 16. oktober 2003 #1 Skrevet 16. oktober 2003 Har møtt en mann, som jeg har ett lite forhold på si med. Idag så jeg plutselig bilde av ham på bryllupsidene!!!!!!Burde jeg si ifra til forloveden hans?Eller burde jeg be han om å si ifra til henne selv. Syns det er ekkelt å se på hvor lykkelig hun planlegger sitt bryllup, når jeg vet att han er utro mot henne.
~sikka~ Skrevet 16. oktober 2003 #2 Skrevet 16. oktober 2003 Jeg ville bedt ham om å si ifra til henne - og så avsluttet forholdet mitt med ham!!
Quinden Skrevet 16. oktober 2003 #3 Skrevet 16. oktober 2003 Har møtt en mann, som jeg har ett lite forhold på si med. lykkelig hun planlegger sitt bryllup, når jeg vet att han er utro mot henne. Forstod ikke dette helt :oops: Du har et forhold på si du også eller? Uansett la henne få vite sannheten før det er for sent for henne, makan til drittsekk, herregud! Bedre å få vite sannheten nå, enn etter at de er gift, for han blir nok ikke bedre når han søker spenning allerede før ekteskapet. :evil:
Gjest Gjesta Skrevet 16. oktober 2003 #4 Skrevet 16. oktober 2003 Har jeg forstått det riktig at du har et forhold på si' til denne mannen som du fant et bilde av på bryllupssidene her? Så det er altså ei på KG som skal gifte seg med mannen du har et forhold til? Jeg syns du skal fortelle henne at mannen hennes er utro jeg - sånn at hun slipper å måtte bli konfrontert med dette etter bryllupet! Stakkars jente - hun bør absolutt få vite at hun ikke er den eneste han hygger seg med! Og i samme slengen syns jeg du skal fortelle mannen din at du er utro også jeg. Like greit det. K
Gjest Snoopi Skrevet 16. oktober 2003 #5 Skrevet 16. oktober 2003 Jeg er ikke gift. Kommer til å si til ham att hvis han ikke sier fra til henne, så kommer jeg til å sende henne en PM.
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2003 #6 Skrevet 19. oktober 2003 Han er også utro mot DEG, forstår du ikke det????????? Eier du ikke selvrespekt? Det er kvinner som deg som ødelegger ryktet vårt blant menn! De snakker om dere i nedlatende vendinger, og ler bak ryggen deres. Det er veldig synd, men jeg syns dere legger opp til det selv. Det ville ikke vært så mange utro menn, om det ikke fantes så mange over-villige kvinner...... Hva med å skape deres eget liv? Istedenfor å infiltrere andres liv........... Men husk fremfor alt, denne mannen er også utro mot deg! For du forstår vel at han har masse sex med henne også.....
Lula Skrevet 19. oktober 2003 #7 Skrevet 19. oktober 2003 Kommer til å si til ham att hvis han ikke sier fra til henne, så kommer jeg til å sende henne en PM. En PM? Er hun her inne på KG?
monja Skrevet 19. oktober 2003 #8 Skrevet 19. oktober 2003 Vet ikke helt om jeg forsto dette jeg, men sånn som jeg tolker det er dette mannen til noen på kG?!? Du burde nok si ifra til henne om ikke han forteller det selv?!? :-? Tenk om denne personen gir deg råd på denne tråden da :o
bluebird Skrevet 19. oktober 2003 #9 Skrevet 19. oktober 2003 Burde jeg si ifra til forloveden hans? Ja. :o Om hun tror deg er en annen sak.
Agnes Skrevet 19. oktober 2003 #10 Skrevet 19. oktober 2003 Dette kan jo bli en spennende KG-intrige Regner med du visste at han var i et forhold da du møtte han og selv inngikk et forhold med han. Ble det faktumet plutselig veldig "nære" da du fikk se han på bryllupssidene her inne? Er du forøvrig helt sikker på at det er samme mann?
Skusla Skrevet 19. oktober 2003 #12 Skrevet 19. oktober 2003 Syntes IKKE du skal si det til henne.. La det være HAN som forteller det til henne.. Hvorfor skal du gjøre det? Syntes heller at du skal fortelle han om din "oppdagelse" og be han legge alle kortene på bordet. Å hold deg unna han fra nå av.. La de to finne ut av det på egen hånd, hva de vil videre- uten innblanding fra deg videre...
chimp Skrevet 19. oktober 2003 #13 Skrevet 19. oktober 2003 Ville holdt kjeft....kommer aldri no godt ut av angivning!
Rachel Skrevet 19. oktober 2003 #14 Skrevet 19. oktober 2003 Ville holdt kjeft....kommer aldri no godt ut av angivning! I mange tilfeller tror jeg faktisk det gjør det. Jeg hadde vært glad hvis (min samboer var utro, og) noen kom og sa det til meg.
Agnes Skrevet 19. oktober 2003 #15 Skrevet 19. oktober 2003 Da får vi håpe dem som har lagt bilder ut av sin forlovede på bryllupsforumet svarer her og sier hva de synes er "best" (i den grad det finnes noen bra løsninger på dette). Kanskje snoopi får svar av nettopp den det gjelder, og da er jo saken klar. Lurer litt på hvor mye sannhet det er i snoopi sitt innlegg, eller om det bare er en tenkt situasjon?
Gjest Poirot Skrevet 19. oktober 2003 #16 Skrevet 19. oktober 2003 Dette får meg til å tenke i de baner at noen æønsker å gjøre noen litt usikre og sjalu, uten at det trenger å være noe sannhet i det...
Agnes Skrevet 19. oktober 2003 #17 Skrevet 19. oktober 2003 Enig med du, Poirot. Synes forøvrig setningen Syns det er ekkelt å se på hvor lykkelig hun planlegger sitt bryllup, når jeg vet att han er utro mot henne. virker ørlite sjalu og misunnelig (hvis det nå er tilfelle, alt dette her). Man burde kanskje tenke på hvor mye man kan ødelegge med utroskap før man får bilder av forloveder klint i trynet? Forutsatt av fyren ikke har løyet til snoopi og sagt han var singel, da. *venter spent på neste episode*
Agnes Skrevet 19. oktober 2003 #18 Skrevet 19. oktober 2003 *klippe klippe* Syns det er ekkelt å se på hvor lykkelig hun planlegger sitt bryllup.... ...eller kanskje bunner det hele bare i ren "brude-misunnelse" ovenfor alle kommende bruder på bryllupsforumet? *spekulerer videre*
Gjest Embla s Skrevet 19. oktober 2003 #19 Skrevet 19. oktober 2003 Enig med Poirot og Agnes.. Syns dette er litt merkelig. Skjønner ikke hvorfor Snoopi ikke kunne tatt opp dette problemet på en mer nøytral måte ("han jeg har et forhold til skal gifte seg, bør jeg si fra til den kommende bruden"), svarene og moralen blir vel de samme uansett om vedkommende blivende brud henger her eller ikke?? Syns dette var ufint, et forsøk på å gjøre kommende bruder her inne usikre og mistenksomme???
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2003 #20 Skrevet 19. oktober 2003 Det er jo ikke så mange som har lagt ut bilde av forloveren sin i forumet da, så dette virker som løgn fra enda til annen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå