AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Har slitet med kviser leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge,men nå som huden begynner å bli ren har jeg lagt merke til noen små hull ligner på store porer og selvom jeg tar på foundation synes disse.Finnes det kremer for dette?Hva med disse primerene under foundation funker de?Jeg er så oppgitt slitet så lenge med kviser og nå er det disse hullene som skal plage med:( Hilsen jente 26 år som forsatt har kviser.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Primere funker på de minste gropene, du kan også ta to lag primer for mer effekt. Har ikke hørt om noen vidunderkrem men AHA syrer skal hjelpe mot arr, og laser.
Djungelvrål Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 De blir mindre med årene, men det er kanskje liten trøst.. lest at laser fungerer kjmpefint på arr.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Primere funker på de minste gropene, du kan også ta to lag primer for mer effekt. Har ikke hørt om noen vidunderkrem men AHA syrer skal hjelpe mot arr, og laser. Hva er Aha syrer jeg har ikke så mye bare litt på det ene kinnet.
Yasi Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Hva er Aha syrer jeg har ikke så mye bare litt på det ene kinnet. AHA (Alpha Hydroxy Acids) er en fellesbetegnelse på en gruppe stoffer som ofte kalles fruktsyrer. Glykolsyre er den aller minste AHA-forbindelsen og finnes i bl.a. sukkerroer. Vitenskapelige studier viser at glykolsyre har en unik, dyptvirkende effekt på huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå