AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 hva skjedde der? leste at 2 stk hadde trukket seg fra konkurransen? hva er greia?
Gjest Heidie Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Hele greia virket så useriøst og tullete at jeg og Hilde Christina bestemte oss for å trekke oss. Ingen av oss har lykkes i å få kontakt med Vixen etter at vi stilte oss kritisk til å motta et sminkesett fra konkurransens sponsor (bareMinerals) og lage en sminkelook med det som vi skulle vurderes ut i fra, av en "fagjury" (som sikkert består av de som jobber med bareMinerals i Norge). Hvem som til slutt vant skulle også denne fagjuryen bestemme. Ikke folket. For min del så syns jeg også det var teit at konkurransen plutselig ble en "hvem kan sminke seg finest"-konkurranse, og ikke en "hvem har den beste bloggen om temaet sminke"-konkurranse, som jeg trodde det skulle være. Jeg tror ikke jeg er flinkest i Norge til å sminke meg, og føler bare det er flaut å konkurrere om å være det
Gjest Heidie Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Tusen takk :D Setter veldig pris på det Hadde jo vært veldig gøy å vinne en ordentlig konkurranse en gang, så håper du sparer stemmen din til en annen gang, hehe :D
Gjest Heidila Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 (endret) Jeg reagerte ikke på samme måte som dere angående sminken. Hadde det derimot vært å lage en sminke på sin egen blogg som skjult reklame for bare minerals,hadde jeg reagert. Men vi skulle sende sminkelook til Vixen sin nettside som det allerede står er i samarbeid med bareminerals, og da synes jeg det var en grei måte å reklamere litt for bloggen sin på Jeg syns det er litt vanskelig med hvem som skal kåre vinneren jeg. La oss si at Voe hadde en sminkeblogg da, da hadde jo hun helt klart vunnet fordi hun har mest lesere. Er det sånn det skal være? At bloggen med mest lesere vinner? Det synes jeg er urettferdig da, for flest lesere trenger ikke å bety best Men jeg er enig ang fagjury. Vi fikk ikke vite hvem det består av og vi har fått litt lite informasjon om diverse ting. Syns også det var dårlig at når jeg og Sara sende inn sminkelook, så ble bildene mine lagt ut med teksten hennes og omvendt. Da jeg sa ifra om dette,så sa de at de skulle gjøre det de kunne for å rette det opp,og ringe meg samme dag. Men jeg hørte aldri noe fra dem, og det ble ikke rettet opp. Liker ikke at andre skal få "cred" for min sminke Endret 14. desember 2010 av Heidila
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå