Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Juleforberedelsene har gått helt i stå.....

I går skulle jeg finne frem nisseluene mine og forberede nisselue-uken på jobb. Jeg har i mange år hatt en nisselue med blinkende hjerter på. I fjor tok batteriene slutt, og da kjøpte jeg nye. Jeg vet jeg hadde den på jobb siste uka før jul i fjor....

Men i "nisselueskuffen" lå det bare 3 nisseluer, ikke 4...... Brukte hele dagen i går til å lete, flere ganger i samme kommoder og skap, i lommer, vesker og sekker... Men lua er og blir forsvunnet.

Så jeg startet som planlagt med flettemettenisseluen, og har fått flere spørsmål i dag, om når jeg kommer med blinkenisselua... Men det ser ut som det blir nisselueuke uten blinkenisselue i år... TRIST!!!!!!

Jeg har hatt den i mange år, og syns den er veldig festlig, og alle blir i godt humør av den!

Har brukt kvelden i kveld til å lete også.... Det blir lite julerydding og baking av dette...

Hvis noen kjenner de smånissene som har lånt den, vær så snill å be dem levere den tilbake, snarest.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. vel, jeg har heller ikke funnet nisseluen min, men de blinkende djevelhornene jeg ikke fant til Halloween, de har dukket opp....

Skrevet

Var sikker på at jeg pakket ned alle juledukene mine i eskene med julepynten.. Men neida, den ene løperen min er ikke der.. :sjenert: DEN jeg vil bruke NÅ!! Skikkelig irriterende dette...sikker på det finnes "smånisser" som stikker av med litt av hvert, bare for å lage litt helvette.. :sur:

Skrevet

prøv å finne en tilsvarende da?

men skjønner selvfølgelig at det er irriterende! vi har vel alle opplevd det...

Skrevet

Se om du finner ei lue på nille, Europris, jysk eller lignende. Mener å ha sett tidligere på alle disse butikkene.

Skrevet

Se om du finner ei lue på nille, Europris, jysk eller lignende. Mener å ha sett tidligere på alle disse butikkene.

Blir ikke det samme.... har jo hatt lua i nesten 10 år, så vi har mye historie sammen....

Har sluttet å lete.... Håper den dukker opp, og da skal jeg legge den i riktig skuff med en gang, så jeg finner den til neste ul.

Skrevet (endret)

Blir ikke det samme.... har jo hatt lua i nesten 10 år, så vi har mye historie sammen....

Har sluttet å lete.... Håper den dukker opp, og da skal jeg legge den i riktig skuff med en gang, så jeg finner den til neste ul.

Åh, da så. Da forstås. Da satser vi på at den dukker opp igjen! Og da et lite råd når den dukker opp, og du skal legge den vekk for året; Da legger du inn en huskelapp i kallenderen på mobilen din, sånn at du får en alarm når det nærmer seg neste gang du skal bruke den, der det står hvor du la den bort!

Det gjore jeg med gifteringene våre, siden vi flytta mellom da de kom i hus, og bryllupet.

Forresten, jobber du i barnehage? Har dere en kurv eller lignende med igjenglemte klær? Se der!

Endret av fruBeist
Skrevet

Åh, da så. Da forstås. Da satser vi på at den dukker opp igjen! Og da et lite råd når den dukker opp, og du skal legge den vekk for året; Da legger du inn en huskelapp i kallenderen på mobilen din, sånn at du får en alarm når det nærmer seg neste gang du skal bruke den, der det står hvor du la den bort!

Det gjore jeg med gifteringene våre, siden vi flytta mellom da de kom i hus, og bryllupet.

Forresten, jobber du i barnehage? Har dere en kurv eller lignende med igjenglemte klær? Se der!

Hvis jeg finner den, skal jeg love deg at den blir lagt i den skuffen der den skulle ligget.... Der lå de 3 andre nisseluene mine. Så det er bare en som er vekk... Trenger ingen alarm for å minne meg på dette "gjemmestedet"

Skrevet

Er det noen som har lånt den av deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...