Gå til innhold

SMS-SEX

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle skrive et innlegg om sms sex :)

Hvordan starte, hva man skal skrive, ting man bør unngå å si og ikke minst hvordan man skal avslutte ;)

Innledning:

SMS-sex er akkurat som vanlig sex! Forspill er utrolig viktig, og ta deg god tid til det! Forklar først hvor dere er, hva slags musikk som spiller, hvordan det lukter.. slik at jenta lever seg inn i det.. Begynn med å si at du skal stryke henne lett på armen.. opp på skuldrene.. bak i nakken.. opp i håret.. kysse henne på halsen, samtidig som du stryker henne nedover ryggen.. fortsett til brystet, lårene osv :) pirr henne til hun trygler deg om å knulle henne..

Selve sexen:

Det er viktig å trigge fantasien hennes. jenter tenner på fantasier, mens gutter tenner på kropp.

En annen ting som er viktig er variasjon! ikke skriv det samme hver gang til samme jenta.. da blir det for kjedelig.

Det er også viktig å ikke skrive ting du ikke kan gjøre.. er du uerfaren så ikke skryt deg selv opp i skyene.. skriv ting du har gjort før, eller ting du vet du klarer.. har du hatt sex med jenta før, så legg inn ting du vet hun liker..

Vær dominant! vær bestemt! si du skal knulle henne i dominante sex-stillinger.. doggy, opp etter veggen, med beina over skuldrene dine.. si du skal holde hendene hennes fast.. bind foran øynene.. kysse hele kroppen hennes.. hvis du veit hun liker det kan du si du skal bruke håndjern, ørepropper, glidemiddel med smak.. slikke henne til himmels

Ting man ikke skal si:

Som sagt.. ikke kjør på fra første stund.. ta deg tid.. ikke la det bli kjedelig.. ikke si du skal gjøre ting med henne du ikke kan gjøre da dere skal ha sex på ordentlig.. og ikke minst.. ikke vær pysete! Styr samtalen og les og tyd hva hun skriver tilbake.

Avslutningen:

Få henne alltid til å ville ha mer! hun kommer til å tenke på dette helt til hun får deg! det er også ekstra pirrende hvis du sender disse meldingene i upassende tidspunkt. når hun er på jobb eller skolen eller kirka osv :) Dette gjelder selvsagt begge veier ;)

Jeg sendte et par meldinger til min nåværende pulevenn.. fikk dette som svar: "Fy f... Ikke fader om jeg klarer å gå forbi huset ditt i morra uten å ringe på døra.. det er best du er hjemme!"

Så har dere noen historier å komme med? noe jeg har glemt? noe dere ikke er enig i? kjør debatt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen er på sjøen, og siden han deler rom blir det jo ofte sms-sex. Vi har jo vært sammen såpass lenge at vi veit hva vi liker av hverandre også. Blir kåt bare av tanken :)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

SMS-sex er akkurat som vanlig sex!

Hvis du mener det der så kan jeg fortelle deg at da har du både heldigvis og forhåpentligvis mye å glede deg til......

Jeg vrir litt på det fordi du mente sikkert prosessen og ikke innholdet.

Jeg ble ikke veldig imponert over den vitenskapelige tilnærminga di til sms - sex. Ikke gidder jeg å taste så mye på telefonen. Jeg skriver gjerne essensen i en setning eller to jeg, noe sånt for eksempel: "gleder meg vilt til å klå på den smekre kroppen din, holde deg ordentlig fast, knulle deg lenge og hardt til du ser stjerner og levere en solid ladning på den myke magen din og de faste sexy puppene dine"

Det har virket så langt..... :sjarmor:

Skrevet

Hvis du mener det der så kan jeg fortelle deg at da har du både heldigvis og forhåpentligvis mye å glede deg til......

Jeg vrir litt på det fordi du mente sikkert prosessen og ikke innholdet.

Jeg ble ikke veldig imponert over den vitenskapelige tilnærminga di til sms - sex. Ikke gidder jeg å taste så mye på telefonen. Jeg skriver gjerne essensen i en setning eller to jeg, noe sånt for eksempel: "gleder meg vilt til å klå på den smekre kroppen din, holde deg ordentlig fast, knulle deg lenge og hardt til du ser stjerner og levere en solid ladning på den myke magen din og de faste sexy puppene dine"

Det har virket så langt..... :sjarmor:

Det var selve fremgangsmetoden jeg mente ja :P men men.. syns du det er best uten forspill er jo det din sak

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Det var selve fremgangsmetoden jeg mente ja :P men men.. syns du det er best uten forspill er jo det din sak

I bunn og grunn foretrekker jeg å slå av telefonen og ha dampende sex IRL, med forspill bl.a.

Skrevet

Enig... MYE å glede seg til!

SMS-sex er verdens beste forspill.. og den kan vare leeeenge :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...